بدعهدی نظام سلطه سبب مشکلات اقتصادی فعلی شد/ باید بین نوسانات موجود و مسیر اقتصاد کشور تمایز قائل شد
کرباسیان در دفاع از عملکرد خود در صحن علنی مجلس:
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مشکلات به وجود آمده ناشی از ضعف ساختار‌های درونی نیست، گفت: آثار تحریم‌ها در کشور‌های همسایه بسیار مخرب‌تر از کشور ما بود.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
ی وزیر اقتصاد حوادث غیر مترقبه و تحریم های امریکا را عامل اصلی بروز مشکلات اقتصادی میداند خوب با این حساب نعوذ بالله باید هم از خدا شکایت کنیم که زلزله و.. اورده هم از کدخدا (امریکا) که تحریم کرده !!!/ تقصیر دولت که نیست تقصیر خداست (نعوذ بالله) دولت ی روحانی که به امریکا اعتماد نکرده !!! بقول ی روحانی برجام را هم خدا آورد!! اگر خدا آورده پس چرا ی ظریف پشیمان است!؟

بعضی از مشکلات اقتصادی کشور به اعتراف کارشناسان اقتصادی ربطی به تحریم های امریکا ندارد مگر ی ظریف همین اخیرا نگفت که تحریم های امریکا بر وضعیت داخلی ایران هیچ تأثیری ندارد !!؟ با این حساب سخنان ی ظریف را باور کنیم یا سخنان ی کرباسیان را !!؟

تصمیمات غلط اقتصادی دولت به مشکلات اقتصادی دامن زده و میزند 1-کاهش نرخ سود بانکی و خروج سپرده ها از بانک و به تبع آن افزایش نقدینگی بیشتر در کشور و حرکت این نقدینگی به سمت دلالی ارز و سکه و ماشین و مسکن و....2- پیش فروش بدون محدودیت و بی حساب و کتاب سکه یا ارز 3 - گره زدن حل مشکلات به برجام و امید بستن امروز دولت به برجام اروپایی
بی عرضگی ها و اشتباهات خودمان را به گردن تحریم های امریکا می اندازیم هر مشکلی را که براش جواب نداشتیم امریکا و.. دم دست است میاندازیم گردن امریکای جنایتکار
آمار میدهند که صادرات ما رشد پیدا کرده میگویند ارز به اندازه کافی هست خوب اگر اینگونه است چرا میخواهید مشکلات را به گردن تحریم بیاندازید !؟
برخی از مشکلات اقتصادی ناشی از گره های کوری است که دولت زده و با این کابینه خودش هم نمیتواند آنها باز کند
ارسال نظرات
آخرین اخبار