کد خبر: ۷۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
گزارش بیست|
«آسان‌بار» بعنوان یک استارت‌آپ ایرانی توانسته ضمن تقویت ارتباط بین رانندگان و باربری‌ها، کسب‌وکار سنتی آن‌ها را بیش از پیش رونق بخشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار