مایلیم مساله موشکی ایران را هم مثل برجام با مذاکره حل کنیم!
ماکرون:
رئیس‌جمهور فرانسه می‌گوید دنیا باید به سمت حل مشکلات از طریق چندجانبه‌گرایی گام بردارد و برجام نمونه موفق استفاده از این راهبرد بوده است.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
بله توبرجام از امتیازات زیادی بهره بردیم واقعا این خوشی را از ما نگیرید توبحث موشکی هم اینقدر به ما خوش بگذره دیگه نور الا نور می شه می خواستم به مسوولین کشور بگم دست مریزاد الان تو نازونعمت غرق شدیم فقط کم مونده اعضای بدنمونو یکی یکی بفروشیم تا خرج زندگی خودمان کنیم اگر جونی برامون باقی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
شما غلط کردید مرتیکه همین مونده دو دستی سایت های نظامی رو تقدیمشون کنیم ، که اون وقت سرخاب کنیم و لباس زنونه تمنون کنیم بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
سگ زرد برادر شغال است اینها هم دنبال سردواندن دولت ایران هستند اماحیف که مسئولین دولتی ایران هنوز به آنها چشم دوخته اند افسوس ! افسوس !
ناشناس
Germany
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
چرا جمهوری اسلامی ایران در باره برد موشک های فرانسوی با آنها مذاکره نمی کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
مسئله موشکی غیرقابل مذاکره است
ناشناس
Russian Federation
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
آقای ماکرون واقعا از اینهمه جنگ و جدال چه سودی عایدتان میشود آیا شما و ملت فرانسه از یاد بردید ظلم نازی های متجاوز در جنگ جهانی را به مردم و کشورتان و آیا آن لحظات لحظه های شیرینی بود برای مردم تان .آیا پول و سود مادی را که به آن می اندیشید در سایه تفاهم و همکاری بین المللی نمی توان بدست آورد و فقط از طریق جنگ و نابودی قابل تحصیل است ؟ شما برای آیندگان خود که از شما خواهند پرسید چرا عقلانیت را فدای فریضه و احساسات کودکانه و ناپخته کردید و اینهمه تاریخ بشریت را لکه دار کردید چه جوابی خواهید داد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
مگه آقایان نمی گن مسئله موشکی قابل مذاکره نیست ؟؟؟؟!!! پس چرا ریئس جمهور فرانسه می گه مسئله موشکی با مذاکره حل کنیم .؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر شما دروغ می گید پس تمایل دارید مثل اتمی اونم بدید به دشمن !!! شما از هم به مردم دشمن ترید شما از اون دسته دشمنان هستید که از پشت خنجر می زنن ... خوبه همین فرانسه همیشه چه تو برجام چه بقیه موارد از هم دشمن تر ولی می خواهید قرارداد ببنید می رید با توتال و پژو قرار داد می بنید مثل یک مستعمره با شما حرف می زنه و رفتار می کنه .. بعد داخل قیافه متکبرانه می گیرید که یعنی از هیچ قدرتی نمی ترسید....عجب سیاست کثیفی دارید شما .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
آره دیگه تو برجام بدون هزینه ایران رو از نظر علوم هسته ای خلع سلاح کردید حالا هوای موشک زده سرتون
ارسال نظرات
آخرین اخبار