کد خبر: ۷۲۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
گاردین:
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی تصریح کرد تأمین مالی یک شبکه تلویزیونی ضد ایرانی در لندن از سوی یک تاجر نزدیک به ولیعهد رژیم سعودی انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار