پدر و مادرهایمان بدون هیچ سوادی GDP کشور را بالا می‌برند؛ ما باسوادها چه؟/ موقع ناامیدی چه آیه‌ای بخوانیم
گفتگو با استاد جوان دانشگاه تهران
وقتی شهرستان می‌روم به پدر و مادرم می‌گویم که شما بدون هیچ ادعا و سوادی تولید می‌کنید و GDP این کشور را بالا می‌برید؛ ما در دانشگاه با هزار ادعا و کلاس کاری می‌توانیم GDP کشور را بالا ببریم یا نه؟
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
این بدلیل نیت و اعمال بد وزات خانه علوم است که در آن بی عدالتی فریاد بزرگ می کشد و کسی گوش شنوا ندارد؟!. آیا تا به حال به ضریب افزایش ریالی این ده سال تا سال 1397 اعضای هیات علمی که 23000 ریال است با اعضای غیر هیات علمی یا کارکنان که 1700 ریال است ( در سال 1397 ) نگاهی انداخته اید و به بی عدالتی در پرداخت ها توجه کرده اید تا بدانید چرا gpd در وزارت علوم جواب نمی دهد پس ابتدا امر به معروف را از وزارتخانه در بحث عدالت آموزشی و پرداختی و ... را رعایت کنید بعد برسید به نهی از منکر دیگران ... وبعد اینکه از تکنوکرات اسلامی و غربی چیزی جز عمله رای آنها بودند بدست نمی آید آنها دولت مستعجلی هستند که برای هر نظامی اعم از کمونیست و کاپیتالیسم و جمهوری اسلامی کار می کنند ؟!. لذا ما به فن سالاران مذهبی که جت کوثر و ناو جماران و صنعت موشکی دارند و برای دکترین ولایت فقیه مطلقه کار می کنند ؛ در وزارت علوم نیاز داریم تا بفهمند که عدالت پرداخت در وزارتخانه علوم یعنی پرداخت بر اساس نیاز نه مدرک و پست و مقام ؟!. علمی که زذوق شرع خالیست حالی سبب سیاه حالیست ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
دوستان! متن رو لطفا خوب بخونید بعد نظر بدید. عزیزی که این نظر رو دادی. الان دقیقا نهی از منکر این متن بالا کجا بود؟؟ خوبی؟ خوب متن رو خوندی؟ الان هیات علمی حقوق نگیرن دلت خنک میشه؟ ماذا فاذا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
بيخود ترين رشته دانشگاهی اقتصاد کشاورزی است حیف از وقتی که براش صرف کردم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار