مردم با صدای رسا، گله و نقدشان را باید بگویند/ جوان‌ها باید مدیریت‌ها را برعهده بگیرند
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت:
رئیس جمهورگفت: ممکن است مردم از مسؤولان گله‌ای داشته باشند، اشکالی ندارد؛ با صدای رسا، گله‌ و نقدشان را باید بگویند؛ باید همدیگر را یاری و کمک کنیم.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
(رئیس جمهورگفت: ممکن است مردم از مسؤولان گله‌ای داشته باشند، اشکالی ندارد؛ با صدای رسا، گله‌ و نقدشان را باید بگویند؛ ) ....... و در ادامه ما آنها را بایکوت میکنیم از انتقاد کردنشان پشیمان خواهیم کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
وعده 13 آبان آنها عملی نشد. حتی به قول خودشان، راه اندازی "نمادین"! اس پی وی نیز در این روز تحقق نیافت. بماند که شرکت های اروپایی در همین فاصله زمانی زیر تعهدات خود زدند و کانال کذایی نیز اگر راه بیفتد، مبادله نفت در مقابل کالاست و نه ارز.

اکنون سوال مهمی در میان است که می تواند ابزار راستی آزمایی سه دولت اروپایی فریبکار باشد. کاش آقای ظریف و عراقچی وقت می کردند لا به لای سیاست بازی و برچسب زدن به منتقدان، از خود بپرسند: سه دولت اروپایی عضو برجام (انگلیس، فرانسه، آلمان) اگر نمی خواهند وقت کشی کنند، چرا میزبانی دفتر SPV (کانال مبادلات مالی ویژه) را نمی پذیرند؟ آیا همین برای نمایش دروغگویی آنها کافی نیست؟

این موضوع با وجود کم ارزشی و دور شدن از تکلیف اصلی اروپا در برجام، سند راستی آزمایی است؛ همچنان که نشان می دهد آیا تیم ظریف_عراقچی واقعا پیگیر مطالبه جدی از اروپا برای انجام تعهدات هستند یا نه. متاسفانه اصرار مشکوکی در وزارت خارجه برای داخلی کردن مباحث و عدم مطالبه جدی از طرف اروپایی برجام دیده می شود.

گفتنی است سه کشور مذکور مایل بودند میزبانی SPV را به عهده یکی از سه کشور "اتریش، بلژیک و لوکزامبورگ" بگذارند که هر سه مخالفت کرده اند، چون اتحادیه اروپا نمی خواهد به تعهدات برجام خود عمل کند وفقط به قول خانم موگرینی مایل است ملاحظات امنیتی خود را از طریق حفظ برجام و مذاکره درباره توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران پیش ببرد! یعنی با آمریکا هماهنگ باشد نه در مقابل آن. آقای ظریف و تیمش در مقابل این قصد اروپایی ها، خواب هستند یا خود را به خواب می زنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
عسگراولادی با بیان اینکه بزرگ‌ترین اشتباهی که دولت آقای روحانی کرده برابری نرخ ارز با ۴۲۰۰ تومان است، گفت: کالاهای زیادی اعم از ١٨هزار کانتینر کالای مردم در گمرکات ماند و خیلی‌ها فاسد شد و چقدر خسارات دادیم و هنوز هم خسارات می‌دهیم. اینها را ترخیص نمی‌کنند و سخت می‌گیرند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: محور اصلی تیم اقتصادی سه نفر هستند. از نظر مشاورین و معاونین آقای نهاوندیان و آقای واعظی هستند. از نظر تیم دولتی آقای نوبخت و بعدی آقای مونسان که با او مشورت دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
علی اکبر مهرابی اقتصاد دان : شنیده‌ام که در برخی جلسات خصوصی دولتی‌ها گفته شده است بگذارید ببینیم در انتخابات آتی کنگره آمریکا چه اتفاقی می افتد ... مسئولین نباید یک اشتباه را دوبار تکرار کرده و بار دیگر در انتظار انتخابات کنگره آمریکا باشند، منوط کردن مسائل کشور به نتیجه انتخابات کنگره آمریکا کار اشتباهی است، زیرا حتی اگر دموکرات‌ها هم بر سر کار بیایند برای ما فرقی ندارد."
" در سیاست خارجی آمریکا یک مرکز فرماندهی وجود دارد که آن هم خارج از دولت آمریکا است و همگی باید از آن تبعیت کنند، تنها فرقش این است که آقای ترامپ زمخت‌تر از بقیه است."
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
مردم با صدای رسا نقدشان را بیان کنند دولت یک گوشش در است یک گوشش دروازه !!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار