شکایت نمایندگان مجلس از ظریف در خصوص ادعای پولشویی + اسامی
اختصاصی خبرگزاری دانشجو|
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ظریف در خصوص اظهارات اخیرش (ادعای پولشویی) شکایت کردند.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Germany
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
خوشبختانه شورای نگهبان، لایحه استعماری FATF را مردود اعلام کرده ولی اگر واقعاً آقای ظریف از چنین جرمی، (پول‌شویی با این حجم) مطلع بوده‌اند، چرا تابه‌حال سکوت کرده‌اند؟ اگر سخنان ایشان راست باشد، آیا به دلیل اطلاع از جرم سنگین پول‌شویی گسترده و عدم معرفی به‌موقع، شریک جرم به‌حساب نمی‌آید؟ آیا چنین گفتار و رفتاری قابلیت تعقیب قضایی ندارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
آقا اصلا فرض فرض کنید ی ظریف راست گفته باشه و پولشویی در کشور وجود داشته باشه حالا چه اصراریست که FATF بیاد نظارت کنه و جلوش رو بگیره !!!؟ چه اصراریست که FATF ننگین رو اجرا کنیم !!!؟

رهبری معظم انقلاب بر تصویب قوانین داخلی مبارزه با پولشویی تاکید داشتند

ی ظریف با این اظهاراتش میخواست یا نمیخواست فشار غربی ها رو در مورد اجرای FATF و CFT بیشتر شد وگرنه اینگونه اظهارات نسنجیده از یک قهرمان دیپلماسی !! و وزیر برند !! ی روحانی بعیده

ی ظریف معلوم نیست چکار میکنه !!؟ یه بار میگه بهانه رو میخواهیم از دست امریکا بگیریم یه بار با اظهارات نسنجیده بهانه میده دست اروپایی ها برای عمل نکردن به تعهداتشون در برجام

نمیخوای وعرضه نداری پاسخ قاطع به بدعهدی غربی ها بدی حداقل راهش این نیست که علیه کشور خودت نظر غیر واقعی بدی !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
سوال اینجاست که چرا الان این حرفها رو می گه مگه اگر راست گفته باشه این اتفاقات برای حال چند وقتی هست که بوده . خوب چرا همون موقع به زبان نیاورده است . این در حقیقت برای رسیدن به خواسته و لبیک به آمریکا و اروپاست . ظریف در تمام دوران حضورش در مسئولیت های گوناگون به غیر از اجزای تما مو کمال خواسته های غربیان هیچ کار دیپلماسی برای کشور نکرده است . نه تو برنامه ربایش مرزبانان ایرانی اقدامی قاطع انجام نداده است این چندمین بار است که اتفاق می افتد . نه در برنامه شهدای منا که آقا در آمریکا در حال مذاکره بودند انگار نه انگار که تو کشور این هم مصیبت هست و خانواده ها نگران و مضطرب هستند . تا آخرین روز اقامتشان با جناب ریئس جمهور ماندن و خوب تجدید قوا نمودند مردم به جهنم اگر می لرزند بروند جای گرم .... یا این که بی شناسنامه و بی سواد هر چه سرشان بیاید حقشان هست .
حال دلسوز مردم شده و نگران اموال مردم که با پولشویی به هدر نرود !!!!؟؟؟؟؟ از عجایب تاریخ است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
امیدوارم تا توضیح کامل و ارائه سند از آقای ظریف استدلال بخواهند نه اینکه بیاد یک توجیهی بکند و همین نمایندگان بگویند قانع شدیم . به نظرم خیلی سخن نسنجیده و ضربه به خودی بود مانند همان صحبت چند سال پیش که گفت : آمریکا با یک دکمه می تواند توان ما را از بین ببرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
فقط این ترجمه ی اشتباه cft فراموش نشه نمایندگان محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
ایشان با کمال پر رویی می گویند صحبت های من هست من از جایی نام نبرده ام . کسی نیست به این آقا بگ بفرما شما که کلا کشور را فروخته اید نام هم ببر این یعنی باز با وقاهت می گوید این موضوع وجود دارد ولی من نام جایی را نبرده ام همین که تاکید دارد که هست و نام نبرده است قوه قضاییه احضار کند تا در دادگاه نام ببرند اصلا هم خاطر برای کسی و جایی نذارند بایستد مثل این چند سال که خائنو خیانت کرده مقابل قاضی نام ببره این حرف یعنی من گفتم و هست پولشی ولی نگفتم کجا !!! حالا ببرید دادگاه بگه کجا البته بدونید این آقا قبلا کلی پرونده و اسم به آمریکا و غیره حتما داده او فردیست که نان از بودجه کشور می خورد و خنجر به همین مردم می زند . حال باز اغماض کنید تا ببینید چه می شود خوب دیگه بس این هم خباثت وایستد تا بدونه هر کس باید مسئولیت حرف و عملش را خود بپذیره نه مردم تاوان خیانتهای او را بدهند !!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار