تمجید رهبر از حجاب من برایم کولاک روحی بود/ پایم روی مین رفت به همه چیز رسیدم/ «جانبازی» را با دنیا عوض نمی‌کنم/ مهمتر از مدال طلا ایستادن در خط ولایت است
پرچمدار کاروان ایران در بازیهای پارا آسیایی در گفتگو با دانشجو:
عشرت کردستانی پرچمدار کاروان ایران در بازیهای پارا آسیایی که حجاب چادرش مورد تمجید رهبرانقلاب گرفته بود گفت: تمجید ایشان برای من کولاک روحی بود.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
تعریف از حجاب به لفظ اون هم بعد از این همه فساد و کوتاهی .... ما زنان چادری و محجبه در این کشور و زیر سایه حکومت ( منصوب به اسلامی ) مظلومترین هستیم . نه در اجتماع برای فعالیت دری برویمان باز است نه برای زندگی شخصی آرامشی داریم . ما در حد خود از فروپاشی زندگی دیگران بهره و چشم داشتی نداریم . سعی کرده ایم بدون اشوه و غمزه و جلب توجه زندگی کنیم و باعث فروپاشی زندگی نشویم .نگاهان زبانمان ( البته اون دسته از زنان که با آگاهی و علم به حجاب رو آورده اند و از اعماق قلب خود پایبند به اصول دینی خود هستند . چون در این میان افرادی که متظاهر و به بیراهه رفته اند هم هستند با اون گروه اصلا حرفی نمی ماند . ) ولی بیشترین صدمه را از جامعه زنان به قولی امروزی خورده ایم . چه زندگی ها که ازهم پاشیده نشد به خاطر همین دوگانگی در جامعه و باور آقایان و هرز شدنشان و چه خیانت ها که در این سالها بر این بانوان روا شد.
در کلیه مراکز بنا به راحتی بانوان با مدیریت در ارتباط و رفتار و گفتار گزینش می شده و می شود .

حال در جامعه کنونی ما نسل منقرض شده ایم . البته به واسطه فرهنگ سازی ها و در صورتی که حجاب را انتخاب کنی باید ریاضت و چشم بستن به همه چیز از جمله حق خود را هم بپذیری .....
من به عنوان یک بانو محجبه که اگر خدا قبول کند نه در دانشگاه از دید خیلی ها عقب افتاده و امل ....محسوب شدم روزهای که حتی اساتید تک های مجلس گرمی در کلاس گفته اند . را می توانم فراموش کنم . نه ادارات و بی حرمتی خانم ها که با گارد در مقابل م سعی کرده اند تمام تنفر خود را از مذهیی ها و بالا دستان پنهان کنند .
امروز هر چه پیش می رویم امکان حضور راحت در اجتماع و میادین ازامون گرفته می شود . به خاطر گناهان روا داشته بعضی آقایان مذهب نما ما منفور در چشم بعضی ها هستیم . البته اون آقایان بویی از اسلام و مذهب نبرده بودند /. ولی دید مردم و بانوان را تخریب نموده اند .

الان باید سعی کنیم جواب توهین کسی را ندهیم که آتیش توهینش باعث تخریب بیشتر می شود .
حتی بعضی خانم ها با دیدن ما وقتی تو ماشین نشسته اند شال و روسری خودشان را به عنوان دهن کجی از سر می اندازند .. که خود نشان سالها بعد از شهدا شهید شدن روحمان در خیابان های کشور اسلامی باشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
آنها که رفتند کار حسینی ( ع ) کردند و آنها که ماندند باید کار زینبی ( س )کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
ماشالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
سلام
احسنت به این ایمان
احسنت به این فهم
این مصاحبه آنقدر از اعماق وجود و با اخلاص بود که اشکانم جاری شد
واقعا که شما پرچمدار ایران هستید
خداوند شما و خانواده محترمتون رو برای اسلام حفظ کنه
ارسال نظرات
آخرین اخبار