باید خود را برای شرایط سخت آماده کنیم/ به‌ خوب شدن وضع اقتصاد امیدواریم/ کارکنان دولت امسال افزایش حقوق ندارند
نوبخت در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به خوب شدن وضع اقتصاد کشور امیدواریم اما باید در مجموع خود را برای شرایط سخت آماده کنیم.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
در یک خانه سرپرست خانه یک سستی و یا یک ریسک می کند تمام اعضای خانواده کوچک و بزرگ به سختی می افتند حالا جناب نوبخت در این کشور چه کسی سستی کرده یا چه کسی ریسک کرده که هشتاد میلیون ایرانی به سختی بیافتند و شما از هشتاد میلیون نفر درخواست کنید سختی را تحمل کنند و آن هم چه سختی؟؟؟؟ و شما و اعضای کابینه هم بین خود و خدای خود یک ماه از آن چیزهای که دلتان می خواهد دست بکشید و نخورید تا لمس کنید و احساس کنید شزمند گی از خانواده یعنی چه؟؟؟ خداوند کسانی که در این کشورسستی کردند و یا ریسک کردندو سر خود کار کردند تا این مردم هشتاد میلیونی به سختی بیافتند به بلا گرفتار کند !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در آذرماه سال 95 گفته بود:
دیوان محاسبات در یک مورد نسبت به آقای نوبخت و طیب نیا اقدام کرده بودند و حکم سنگین انفصال از خدمت برای این دو نفر صادر شده بود اما لابی های پشت صحنه فشار زیادی را به دادستان دیوان و صادر کننده رای وارد کرده بودند حتی از طرف آقای لاریجانی هم رایزنی هایی صورت گرفته بود تا این رای تعدیل شود، این یک فاجعه است.
ز جمله مواردی که می‌توان به عنوان نقطه سیاه در کارنامه وی مشاهده کرد انتساب احمد عراقچی به معاون ارزی بانک مرکزی است بدون آنکه وی سابقه‌ای در بانک مرکزی داشته باشد بخصوص در شرایطی که روند افزایشی قیمت ارز برای کارشناسان و ناظران اقتصاد کشور قابل پیش‌بینی بود. سیف بدون ملاحظه شرایط حساس جایگاه معاونت ارزی، احمد عراقچی را به این سمت برگزید که هیچ سابقه‌ای در بانک مرکزی نداشت.
قطعا در سوءمدیریت‌های احمد عراقچی در حوزه ارزی بانک مرکزی، ولی‌الله سیف هم کاملا مقصر است چراکه او عراقچی را به این سمت برگزید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار