عذرخواهی مجری برنامه «من و شما» از مسعود فراستی
مجری برنامه «من و شما» با انتشار مطلبی از «مسعود فراستی» عذرخواهی کرد و گفت: هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
این که «عذرخواهی»نیست!ازکجا متوجه توبیخ مجری شدید؟
دقت کنیدبه این جملات مجری(ظلی پور):
سئوالات محققانه تهیه ونقطه گذاری شده بود...فراستی مهمان این هفته ما در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند...هرگز دلمان نمیحواست که کم تحملی شما را ببینیم....از آنجا که شما حکم بزرگ تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی میکنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد...
ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم!
یعنی سئوالات راتغییرنمیدهیم،تجدیدنظرنمی کنیم،بازجویی ادامه دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
چقدر تناقض در حرف های این مجری هست. میگه اقدام غیرمنتظره در صورتی که فراستی وقتی که گفت میخواد صحنه رو ترک کنه این مجری استقبال کرد. میگه کم تحمل در صورتی که در حرکتی بی شرمانه به مهمان توهین کرده و در حمایت از کارگردانی که نام خوشی هم نداره، پای مسائل خصوصی زندگی فراستی رو وسط کشید.
رسانه ملی اگر میخواست جبران کنه همون کاریو میکرد که با فرزاد حسنی کرد و این مجری بی ادب رو از برنامه اخراج میکرد. متن به ظاهر عذرخواهی این مجری بی تربیت حاوی توهین های جدیدی هست نه عذرخواهی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
هیچ دلیلی نیست که ارش ظلی پور از اقای فراستی معذرت بخواد اقای فراستی واقعا بی ادب هستن ومن اطمینان دارم اقای ظلی پور هیچ موقع از ته دل معذرت خواهی نکردن چون اشتباهی هم نکردن شما برید واین برنامه رو کامل ببینید بعد قضاوت کنید اقای فراستی خیلی بد حرف میزنن پس اول برید برنامه رو کامل ببنید .
ارسال نظرات
آخرین اخبار