کوچ دسته جمعی پیرمردهای مپنا به شستا!
رمز گشایی علت این کوچ دسته جمعی سخت نیست اگر بدانیم محمود مخدومی مدیرعامل کنونی هلدینگ تاپیکو ، پیش از این سکان هدایت هلدینگ انرژی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را برعهده داشت ، دانش آموخته برق است و سابقه معاونت در موننکو را دارد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
الان متاسفانه شاهداین هستیم که دیگرمدیران در سایر شرکتها از جمله بنیاد تلاش میکنند با سنوات بالایی که دارند به شرکتهای تامین اجتماعی نفوظ کنند از جمله هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی و سپس به سایر زیر مجموعه هلدینگ مثل گروه هتل های هما رسوخ کرده و تمام نیروهای بیکار خودشان را به خدمت آورده و پرسنل با تجربه موجود درآن شرکت را بیکار نمایند سازمان تامین اجتماعی باید سریع جلوی این کاررا بگیرد و مدیران لایق را انتخاب کند این مدیران می آیند و آینده خوبی را برای شرکت های تابعه تامین اجتماعی رقم نخواهند زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
سلام
مدتی است انتشار اسامی مدیران عامل و اعضای هئیت مدیره شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتفاق ویژه ای جلوه داده می شود. این نحوه نمایش از اصحاب رسانه جای تامل دارد.
تعداد زیادی از شرکتهای زیر مجموعه شستا، بورسی هستند. تمام اطلاعات مالی و مدیریتی شرکتهای بورسی در
codal.ir
درج می گردد و اگر خلاف این باشد، بورس زیر سوال می رود. پس بسیار بیشتر از اسامی که در هفته های اخیر عنوان برخی از خبر ها شده از قبل در دسترس عموم بوده است.
کلیه شرکتها موظفند مواردی مانند تغییر هیئت مدیره را پس از طی مراحل مربوطه در ثبت شرکتها حداقل در روزنامه رسمی آگهی نمایند. این آگهی ها عینا در مورد قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی هم انجام می شود. لذا دسترسی به اسامی اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل کلیه شرکتها از جمله شرکتهای غیر بورسی، حداقل از طریق روزنامه رسمی برای همه مقدور است.
اصحاب رسانه قادرند از اندک روزنه ای اطلاعات را بیرون بکشند، همانگونه که در خبر فوق عناوین مدیریتی گذشته افرادی را استخراج کرده و ارائه نموده اند.
به نظر شما جو موجود در مطبوعات و خبرگزاری ها راجع به انتشار اسامی مدیران شستا، به نفع کیست؟؟
راجع به خبر "کوچ دسته جمعی پیرمردهای مپنا به شستا!" لازم است توجه شود که مپنا یک نمونه موفق در مدیریت و صنعت ایران است و در حوزه های مختلف برق، نفت و گاز، ریلی، آب و ... ورود پیدا کرده است. اگر مجموعه ای مدیرانی را از مپنا جذب نماید، می تواند به جذب صاحبان تجربه از مجموعه موفق مپنا، مباهات کند. در متن خبر فوق جذب عمده این افراد در موضوع آب و انرژی، مرتبط با تجارب آنها در مپنا و زیر مجموعه های مپنا می باشد. لذا این جذب را نمی توان ایراد تلقی کرد.
همچنین در متن خبر فقط به سن 70 و 69 دو نفر اشاره شده است. این سن مانعی در انجام وظیفه بعنوان هیئت مدیره بخصوص غیر موظف نیست. خوانندگان محترم از مراجع فوق و فهرستهایی که اخیرا منتشر شده، می توانند سن چهار نفر دیگر که اسامی آنها در خبر فوق دیده می شود را استخراج نمایند. اگر سن این چهار نفر هم در محدوده پیرمرد ها بود حتما درج آن به قوت خبر کمک می کرد. به خوانندگان محترم پیشنهاد می شود جهت افزایش سواد رسانه ای بصورت آزمایشی سن برخی از این افراد را استخراج نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار