استاندار کرمانشاه:
باید از ظرفیت بازنشستگان در تصمیمسازیها و مدیریت استفاده شود
استاندار کرمانشاه پیشنهاد کرد از بازنشستگان بهعنوان مشاوران اقتصادی و مدیریتی در دستگاههای اجرایی استفاده شود و گفت: بهرهگیری از تجربه این افراد میتواند در تصمیمسازیها بسیار مؤثر باشد و هزینههای تصمیمگیری را کاهش دهد.