نظرسنجی: اگر در دیدار دانشجویی با رهبر انقلاب بودید چه نکته‌ای را مطرح می‌کردید؟
روی موج مخاطبین- 11
اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهمترین نکاتی که با ایشان در میان می‌گذاشتید، چه بود؟
تعداد نظرات: ۳۶
فرشاد پهلوان
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من از حضرت آقاميخواستم گفتمان "اعتدال ورابطه آن را با قانون" بطور دقيق تبيين کنند.
م.ن
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من به آقا از دست اين روساي دانشگاه و معاونين فرهنگي شکايت مي کردم. چون هيچ وقت به ما اجازه کار نميدن. نشونه اش هم اينه که دانشجوهاي علوم پزشکي هميشه خوابن. البته خواب نيستند اجازه کار ندارن به بهونه سياسي نکردن جو دانشگاه هميشه ما در تنگنا قرار داريم.اخه اين چه وضعيه.
ماريه
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
آقا؛ کاش مي دونستم پاي کدوم چاه درد و دل مي کني تا با تمام عمقش توي جونم رخنه مي کرد و خودم تنهايي همشو به دوش مي کشيدم..
عباس
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
حرف سنگينيه
سپهر
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
از آقا مي پرسيدم چرا با وجود اين همه پرونده اقتصادي در قوه قضائيه باز هم فساداقتصادي كم نمي شود
آيا برخوردها سفارشي است و قانون درست اجرا نمي شود؟
پزشک بسيجي
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من به آقا ميگفتم نگران نباشن. وضع کشور فرق مي کنه.ما بزرگ شديم و به پدر مادرهامون پيوستيم و از دادن جون هم در راه انقلاب هراسي نداريم. ولي بهمون بگن دقيقا وظيفه ي ما در چند سال آينده براي حراست از گفتمان انقلاب چيست؟ تبيين کنن که افراط دقيقا چيه؟ آيا جايي بايد از اعتقاداتمون کوتاه بيايم؟ چيزي که اين روزها خيلي روش مانور ميدن. ميگن بچه حزب اللهي ها افراطي اند. بايد خيلي جاها چشم پوشي کنند. آقا فقط مي تونن راهو به ما نشون بدن
عباس
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
اقاميدونم همه چيزارواز ما بهتر ميدونيدوبهترعمل ميکنيد من يک سربازکوچک پادررکابم واماده اجراي دستورات شما تاپاي جان در خدمتم(اقا سرباز پيرومي خواداين پادر رکابي مردم به رهبر يک جامعه قدرت ميده براي اجراي عدالت همگاني وبريدن دست منافقان موجوددرکشورهمه بايد سر باز باشن مثل اقا ابالفضل براامام حسين )
lمهدي باقريان
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
بشکست اگر سر من به فداي چشم مستت
سر خم مي سلامت شکند اگر سبويي
KIYAN
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
از آقا ميخواستم تذکر جدي هم به دانشجويان براي کم کاري هم به رئيس دانشگاهها براي سنگ اندازي در بحث "کرسي هاي آزاد انديشي" بدهند.
زاهد خلوت نشين
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من اول از آقا ميخواستو به لرستان، دژ تسخير ناپذير ولايت، سفر بکنه اونجا اگه حرفي بود ميگيم
گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم
چه بگويم که غم از دل برود چون تو بيايي
بخدا خاک لرستان تشنه ي قدم هاشه
حسين
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من نه گلايه مي کردم و نه شکايت فقط ازش خواهش مي کردم رو سرم دست بکشه و يه دعا در حقم بکنه.
هر چند اين يه آرزوي دست نيافتني براي منه اما تخيلش هم قشنگه
sml
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
از آقا مي پرسيدم :
چرا مسئولين فرهنگي مثل سازمان تبليغات اسلامي در تراز اسلامي نيست.
چرا دستگاه قضا در قد و قواره ي نظام جمهوري اسلامي عمل نمي کند، چرا با رانت خوارن و باند بازان برخورد نمي شود.
که اگر دستگاه قضا بوظيفه ي خود درست عمل کند جلوي خيلي از اسلام گريزي ها گرفته ميشود....
و در نهايت طي 30 سال شاهد هستيم خروجي هاي آموزش و پرورش(در دانشگاه ها) سال به سال نسبت به اعتقادات اسلامي سست تر از قبل هستند راه چاره ي اين درد چيست؟
kiyan
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
بسيار خوب. حداقل شما حرف هاي احساسي نميزنيد. سوال تون بسيار بود
سحاب
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
چاره ي اين درد را آقا خيلي سال قبل تر گفته. شايد لازم باشد مروري بر کتاب دغدغه هاي فرهنگي آقا داشته باشيد.
محمود
-
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
با توجه به اينکه در سال تحصيلي جديد حضور اخوان الانجمن الاسلامي (تحکيم) بعد از سالها پر رنگتر و شايد قانوني تر خواهد بود نسبت به جايگاه تشکل هاي اسلامي و بايدها و نبايدهاي آن نکاتي را مطرح خواهم کرد.
امسال سال سختي ميشه علي الخصوص برا بسيج دانشجويي!!!
بدون نام
-
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
من اول از آقا عذرخواهي ميکنم که وظايفي که تا به حال برعهده مان بود درست انجام نداديم خصوصا در موارد اخير.
بعد از آفا ميخواستم که ما را در اين برهه زماني راهنمايي کنند.
kiyan
-
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
مثلاً در چه مواردي شما رو راهنمايي کنن.
kiyan
-
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
از دوستان خواهش ميکنم از حرف هاي احساسي بپرهيزن. ما بايد نشان بديم جداي از احساس و ارادتي که به حضرت آقا داريم مسائل سياسي اقتصادي و اجتماعي کشور و جهان را زير نظر داريم و اين مسائل دغدغد ما هست. مطمئن باشيد وقتي آقا اين نوع مطالبه گري را از ما ببينن بيشتر خوشحال ميشوند و به ما جوانان بيشتر اميدوار.
داود
-
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
به آقا ميگفتم بعضي چيزها مثل قيمت گذاري خودرو و خلف وعده چندين باره مسولين اعتماد مردم را خدشه در کرده چه کنيم؟
داود
-
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
به آقا ميگفتم خلف وعده متعدد مسولين اعتماد مردم رو خدشه دار کرده مثل چند خوان قيمت گذاري خودرو چه کنيم؟
زهرا
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
درمورد اساتيد بي اعتماد به نفس، فسيل شده، بي اخلاق، بي انگيزه، مغرور، غرب زده و خودکم بيني مي گفتم که روحيه جوانان باهوش و تواناي ايراني را نابود مي کنند،
يک استاد خوب مي تواند يک دانشکده را متحول کند، اما در بسياري جاها گروهي که صلاحيتي ندارند مگر در اسم و روي کاغذ، دانشکده يا گروهي را در اختيار مي گيرند و با ايجاد به جور مافيا از ورود افراد غير خودي جلوگيري کرده و عملا آن دانشکده را به باتلاقي براي دفن انگيزه و نشاط جوانان ايراني مبدل مي کنند.
raz
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
حرف دل ما رو زدي
m.m.a
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
بعد از سلام و عرض ادب خدمت ايشون.
نکاتي رو در مورد چرايي اينکه يه دانشجويي که در المپياد علمي در دنيا بالا ترين مقام هاي علمي رو کسب مي کنه اما نه نام و نشوني ازش بيان ميشه و نه ساپرت مالي و علمي و آموزشي اي بعد از اون اما يه فوتباليست حتي اگه گلي هم نزنه حتي اگه کاري هم نکنه فقط چون فوتباليسته بايد ميليارد ها پول بگيره و روز به روز هم ....... بشه درد دلي ميکردم !!!
نواب
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
اول آرزوي سلامتي ميکنم براشون و طول عمر با عزت تا ظهور آقامون مهدي موجود عج. عرض ميکردم خدمتشون که تا آخرين نفس خواهم گفت: جانم فداي رهبر و فرمانهاي ايشان.... بعد هم عاجزانه از ايشان خواهش ميکردم که با تدابير عالمانه خودشون و دستور به مسئولين مربوطه با بي حجابي و بي حيايي که چهره جامعه رو بسيار زشت کرده و داره تيشه به ريشه ي ايران اسلامي ميزنه برخورد جدي کنند.
ندا
-
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
از آقا مي خواستم براي اينکه امسال انجمن اسلامي با اون عقايد عجيب غريب تو دانشگاهمون باز ميشه برامون دعا کنن که بتونيم و خدا کمکمون کنه با راهکاري که دادن ( مطالعه ي زياد) نذاريم ي عده دانشجوهاي واقعا بي طرف و جديدالورود به فضاي داشگاه از دست برن و از امام زمان و خدا سربلندي بسيج رو بخوان... البته که بسيجيها هم از حق نگذريم کم گذاشتن تو اين سالا به قول خودشون... در آخر هم ميخواستم براي شهادتمون دعا کنن که آرزوي من و خيلي از دوستامه....وااااي من خيلي چيز ميخوام ولي همه رو حال ندارم بنويسم اينجااااا و دوس دارم فقط به خودشون بگم.
سحر
-
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
راجع به سياست اينکه دانشجو اينهمه پذيرفته نشه که بعدش اينهمه بيکار نداشته باشيم.راجع به اهميت دادن و توجه بيشتر ارتباط بين صنعت ودانشگاه.راجع به توجه بيشتر به قوانين پوشش در دانشگاهها وسخت تر کردن آن.راجع به اينکه اشتباهات دولت مردان باعث بي اعتمادي ما شده.راجع به بيدالتي هايي که بين دانشگاها است.
حميد برومند
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ميگفتم آقا من يه دانشجو در زمينه صنعت هستم امروز کشورمون بيشتر از هر موقع ديگه تبديل به يک مصرف کننده شده.در بحث واردات بي رويه تجديد نظر جدي بکنيد.
به اميد ظهور آقا امام زمان
بدون نام
-
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ميگفتم
اي رهبر آزاده آماده ايم آماده
خوني که در رگ ماست هديه به رهبر ماست
محمد
-
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ما که نمي تونيم بيايم چون شهرستاني هستيم ولي اگه بودم مي گفتم آقا اين گروني ها کمر ما رو شکست . من يه بچه يتيمم از اينکه دارم درس مي خونم و يه خرجي رو دوش خونوادم ميذارم . خجالت ميکشم .
علي
-
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
حقيقتش من خجالت ميکشم از مشکلات با امام صحبت کنم! چون مي دونم که بعد از امام زمان دلسوزتر و پيگيرتر، و نعمت بزرگتر از ايشون در اين مملکت و کره زمين نيست
محمدي
-
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
خدا رو شکر که همچنين مجالهايي هست.
اگر کسي تونست اين رو مطرح کنه که فردي مانند رياست دانشگاه علامه که مداما خود را منسوب توسط رهبري ميداند، در عمل فقط دارد اشک دانشجويان را در مي آورد و شايد بتوان گفت درصد اسلام گريزي دروني دانشجويان آن دانشگاه (و نه لزوما ظاهر آنان) بسيار بالاتر از ساير دانشگاههاي مشابه باشد. البته ايشان در آمار و ارقام و خطابه به خوبي قادر به مصادره افکار به نفع خود مي باشند. نمونه اي از ستمهاي آشکار ايشان را در اين لينک جالب از همين سايت ديدم:
http://snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=3
علمدار
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
سلام
من اول از آقا بخاطر کوتاهي دروظايفمون عذرخواهي ميکنم و فقط از ايشون درخواست دارم که براي همه ما بخصوص جوونها دعاي عاقبت بخيري کنند.
حيدري
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
به آقا ميگم: اگر در اين دوره و زمونه شرايط به طوري سخت بشه که حتي به خاطر نفس کشيدن هم بايد پول پرداخت کني حاضرم پرداخت کنم ولي نميخوام به خاطر اوضاع کنوني، رهبري ذره اي در دلش احساس ناراحتي داشته باشن. چون معتقدم همه ي مشکلات حل خواهد شد.
من سرباز هستم.
سعيد يوسف نيا
-
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
اداره کردن کشور خيلي سخته بالاخص اگه دشمنان قوي و زيادي داشته باشه . همه اينا به کنار درد اينه که خود مردم هم گاهي با دشمن همراه ميشن . خوب مگه ما نهج البلاغه را نداريم . مگه راه کار توش تعريف نشده . چي ميشه اگه شما بر مامورين دولتي جاسوساني از جنس دانشجو ها بزاريد و بر اونا هم جاسوساني که هرگز همديگر رو نمي شناسند .نتيجه تشکيل همچين سازماني خارج از قدرت تصور منه .
م
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ميگم الهي قربونت برم آقا جون من فداي لبخندت
ماريه
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
چي ميشه خواست ازشون وقتي ايمان دارم که بهترين تدابير مال اونه و اگه ساکتن جاهايي، بازم مصلحت انديشيشونه
ارسال نظرات
آخرین اخبار