آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی پیمانی در مشاغل آموزشی سال ۹۴ وزارت آموزش و پرورش ازساعت ۱۷ امروز امروز پنج‌شنبه ۱۵ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه ۲۱ مرداد پایان می پذیرد.
تعداد نظرات: ۶
یه مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
به عنوان مخالف صد در صد این آزمون نا رضایتی خودم رو اعلام میکنم...دلیل هم مشخصه در حضور دانشگاه فرهنگیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به جز سیاسی بازی چه معنایی میتونه داشته باشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
اگر معلم ها از طریق آزمون استخدام میشدن و قدر عافیت و رهایی از بیکاری رو چشیده بودن اینقدر جلوی مجلس و جاهای دیگه صف نمیکشیدن و اعتراض نمیکردن. اگر یک کار درست این دولت انجام داده همین بوده!
به یه مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
با استخدام اینا مخالف نیستم
ولی از اینجایی که دارن دانشگاه فرهنگیانی که آقا فرمودن ازش حمایت کنین بعد از اون ور این دانشگاه رو تضعیف می کنن دانشجو هاشو استخدام نمی کنن بعد میان نیروی آزاد می گیرن....خب اوضاع یه خورده مشکوک به نظر میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
به جز مشغول کردن ذهن مردم در این اوج دسته گل به آب دادنای آقایان سیاست دیگه ای در کار نیست......
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
دولت به جای پیروی از فرمایشات رهبری و دفاع ایشان از این دانشگاه و هزینه کردن برای این دانشگاه رو ضروری می دونند و این که باید برای معلمینی که قراره نسلی رو تربیت کنند هزینه کرد این دولت می خواد با کمترین هزینه نیرو بگیره.امثال در دفترچه کنکور سراسری ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان خیلی پایین بود.اگر قراره آینده ای روشن داشته باشیم باید نسل خوبی تربیت کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
حمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!!!
بیش بینی میشه بیشتر از 200000 نفر ثبت نام کنن
ارسال نظرات
آخرین اخبار