اعتباری که به پاسپورت ایرانی برنگشت
به نظر می‌رسد عدم اقتدار لازم در سیاست‌خارجی دولت سبب شده که برخی از حکومت‌های غربی و عربی رفتاری دون از شان ایرانیان در این کشورها داشته باشند که این موضوع با عدم واکنش سریع و قاطعانه دولت گاها تشدید شده است.
تعداد نظرات: ۹
یک انقلابی پیروامام ورهبرفرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
ای وای بر ما که اینبارهم گول قول وعیدها راخوردیم.و به دکترین سیاست و اقتصاد دکتر محسن رضایی رای ندادیم.ای وای بر ما ملت گوشی وساده لوح.که باید وزیرخارجمان جلوپای یک شیخ عرب زانو بزند.هیهات هیهات.احمدی نژاد قاطع و از جان گذشته ای اسطوره اقتدارکجایی؟ ببینی برسر اقتداری که به وجوداوردی چه امد.هیهات هیهات ای رهبر ازاده و با اقتدارکه جانم فدایت باد.مگذار بیش از این ماجانبازان ذلت و زوال ایرانی که اسطوره اقتدار وایمان بود را ببینیم.ما در این اوضاع و احوال فعلی کشور همچون رضایی ارزوی شهادت عاجلانه داریم.دعا بفرمایید زودتر برویم و اینهمه ذلت رانبینیم.به حق الله و محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین سلام الله علیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
با تمام احترامی که برای آقای رضایی و طرفدارانش دارم ولی اگه واقع بین باشیم رضایی به درد ریاست جمهوری نمیخورد همانطور که حاج حسن برا این کار ساخته نشده و گند زده به اقتصاد ، اقتدار ، فرهنگ و... .ریس جمهور باید کسی باشه که قبلا کارهای اجرایی موفقی تو کارنامه داشته باشد . البته باید مراقب داش محمود به خاطر افکار انحرافیش هم باشیم .یاعلی
ناشناس
Germany
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
بردار بمان با اقتدار بمان صد سال بمان با عزت وعظمت بمان .
کسانی که با سیاسی کاری با اعتبار وحیثیت ملت برای چند صباح بیشتر در پست وسمت خود بمانند دست و پا میزنند باید آرزو مرگ کنند.
ماهستیم و انشااله خواهیم بود واز رهبری و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
این موارد همه پس لرزه های سیاست های دولت قبلی است که تا حل شوند زمان میبرد
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
در زمان دولت قبلی برای نماینده ی ایران در سازمان ملل پاسپورت صادر کردند. در زمان دولت قبلی به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده تجاوز نشد. در زمان دولت قبلی وزیر خارجه ی ایران حق نداشت جلوی یک فرد دائم الخمر زانو بزند و التماس کند. بله همه ی این موارد به خاطر اقتدار دولت قبلی بود کخ تا این اقتدار نابود شود زمان می برد.
سعید
Germany
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
شوک ها و ضربه های اقتصادی و سیاسی و فرهنکی که این دولت به بار آورده چند ده سال طول می کشه تا ترمیم بشه باید یه فکری به حال این دولت کرد تا بیشتر از این ... نزده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
یکی از این اتفاقها رو نام ببر که در دولت مردمی و استوار دکتر احمدی نژاد اتفاق افتاده باشه

این خفت ها و خواری ها فقط در دولت یازدهم اتفاق افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
در این دولت ذلیل و بی مایه منتظر برگشت چیزی نبوده و نیستیم،تنها هنر اینها برگرداندن شیطان بزرگ به این مملکت است و لا غیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
به همه اینها به کاربردن واژه جعلی خلیج عربی توسط اشتاین مایر وزیر خارجه امارات را اضافه کنید که درست وقتی از تهران به ریاض رفت این کار را کرد. هیچ احمقی هم نگوید که مثلا وزیر خارجه یک کشور مهم نام خلیج فارس رانمی داند.
ارسال نظرات