مانور «نیروهای ویژه» در تهران و امنیتی که در آن غوطه‌وریم/ اگر به شعار «نه غزه، نه لبنان» عمل شده بود!
گزارش/
چه خیانت بار است تفکری که روزی شعار «نه غزه نه لبنان» را بر زبان جاری کرد. که اگر به آن عمل شده بود اکنون باید در تهران با داعش می‌جنگیدیم.
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
دوست گرامی یقین داشته باش امنیتی که الان داریم همه اش بسته به تفکر شما نیست. دلسوزان این سرزمین و اندیشمندان و افراد بدون تریبون هم در آن سهمی دارند
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
مطمئنی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
اولندش:شما تحقیق بفرمایید که علل ناامنی در منطقه کدام کشورها هستند؟کدام سیاستمداران کثیف به نفع خودشان و نه به نفع ملت یا مسلمانان دنیا ناامنی ایجاد می کنند و باعث بوجود آمدن گروههای تروریستی به هر عنوان می شوند؟ اگر این کشورها از سیاستهای کثیف خود دست بکشند هیچ گلوله ای شلیک نمی شود و هیچ قلب کودکی سوراخ نمی گردد. دومندش: امنیت را مردم ایجاد می کنند نه حاکمیت. چرا که درهشت سال جنگ تحمیلی نیز مشاهده فرمودید که مردم مبارزه کردند و مردم شهید شدند و مردم دفاع کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
ادومندش: امنیت را مردم ایجاد می کنند نه حاکمیت !!!! انگار مردم جدای از حاکمیت اند شما همون شعارتون رو بدید نه غزه نه لبنان .... تو کشور ایران
ح.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
امنیت رو مردم ایجاد میکنند نه حاکمیت.تقریبأ همه ی کارشناس های دنیا میگفتن که این نظام موندنی نیست اما چون سیاست نظام و مسؤولین نظام حمایت همه جانبه از همین مردم بوده و هست,مردم هم با خونشون از این نظام حمایت کردند و میکنند.بالاترین سرمایه مادی هرکسی آبرو و جونش هست که تا وقتی نخواد از تفکر,فرد,نظام و ...حمایت کنه هیچ گاه خرجش نمیکنه.
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
اولا اون دولتهای کثیف در همین منطقه هستند و اتفاقا دشمن کشور ما هم هستند.وبا وجود اونها کشور ما الحمدلله امنه.ثانیا اون کشورهایی که نا امن هستند هم مردم دارند و کشورهایی مثل عراق مردم خوب و سلحشوری هم دارند. پس وجود مردم{به تنهایی}کافی نیست.گرچه کاملا ضروری است.
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
دم کسایی که مثبت دادن گرم لااقل تا تهش بخونید بعد مثبت بدید. حکومت ما سوای از مردم نیست و این مردم هستند که حکومتو تشکیل دادند واگه مردم پشتیبانی نکنند حکومتی نمیماند. خواهشا با الفاظ خوب سعی در پنهان کردن نیات خودتون نباشید. و اگه الان مردم میرن به جنک و اگه الان من برا سوریه ثبت نام کنم به خاطر اینه که این مسیر در مسیر الله هست نه طمع های شاه هوس ران ودیگر افراد طماع.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
نه غزه نه لبنان جانم فدای خودم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
دوست عزیز، تو مطمئنا با این تفکر تن به هرچیزی میدی تا جانت رو حفظ کنی، حتی فدای خودت هم نخواهی شد!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
امنیت ما را دلاورانی چون سردار سلیمانی و همرزمان ایشان تامین می کنند که سالهاست جان شیرین بر کف دست گرفته و با بیگانگان و عوامل آنان می جنگند . بچه های شیر دل سپاه و ارتش و بسیج و سربازان گمانی که شب و روز به فکر عزت ایران و ایرانی هستند تامین کننده امنیت ما هستند نه افرادی که شعار نه غزه و نه لبنان سرمی دادند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
امنین مرهون همدلی حاکمیت و مردم است و نمی شود گفت حاکمت فقط و ی مردم فقط اما نکته مهم ایکه امنیت مرهون رهبری بیدار دل ماست و سربازان حقیقی ایشان اعم از ارتش و سپاه و بسیج (که البته بسیج یعنی مردم) والا دولت که در این 2سال گذشته فقط برعلیه امنیت کشور کار کرده است.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
من یه چندروزی بیمارستان بستری بودم، هم اتاقیم یه برادر افغانی بود، همراهش باهام حرف میزد به من میگفت شما برو خدا رو شکر کن که دردت اینه مریضی!! ما تو افغانستان از خونه میرفتیم بیرون، معلوم نبود برمیگردیم خونه باشه، خانواده باشه یا اصن خودمون باشیم که برگردیم، از اون طرف اینجا شما امنیت دارید اصن یادتون رفته معنیشو!
راست هم میگه بنده خدا، اینقد ما تو نعمت امنیت غرقیم که میترسم کفر نعمت کنیم خدای نکرده، درد جوونای مملکت شده بریم خارج یه اسم و رسمی در کنیم، انگار اینجا ویرانه است، از خدا میخوام حاجت اونایی که میخوان از این مملکت بزنن بیرون رو در اسرع وقت (زیر سه ماه) بده انشاءالله ببینیم چی میشه
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
مرگ بر فتنه گران وحامیوشون
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار