در مقابل فشارها برای بالا بردن تعرفه‌های پزشکی ایستادگی کنید
بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به وزیر بهداشت:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ارتباط با افزایش تعرفه های پزشکی نامه‌ای به وزیر بهداشت نوشت.
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
با سلام
بجای کاهش اختلاف درآمد بین پزشکان، بهتر است به دنبال کاهش اختلاف درآمد پزشکان با کارمندان و کارگران باشید. یک پزشک بطور متوسط در ماه 50 میلیون دریافتی دارد و یک کارگر 800 هزار تومان. اینها بی عدالتی هستند و سبب دلسردی و ناامیدی مردم و نخبگان شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
مراحل ابتدایی طرح تحول سلامت خوب بوده و به تایید رهبری هم رسید ولی بعد از آن با اصلاح تعرفه ها که عملا دریافتی پزشکان از جیب دولت و به طور غیر مستقیم از جیب مردم را 3 برابر کرده است که اثرات نامطلوب و حتی مخرب آن نظیر افزایش اختلاف طبقاتی، فشار بر بیمه ها، دلسردی در رشته های غیر مهندسی، صرف بودجه های عمرانی کشور برای حقوق های بالای پزشکان و ... کم کم دارد اثرات خود را نمایان می کند بطوریکه در حال حاضر 25 درصد بودجه کل کشور صرف وزارت بهداشت می شود و هنوز آقایان می گویند که بودجه آنها کم است و باید افزایش یابد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
به بعضی از این پزشکای غیر متعهد که متاسفانه در اکثریت نیز می باشند هر چی پول بدی باز هم سیری ندارند. به یکباره بگین کل بودجه کشور رو بدن به پزشکا دیگه.
روستائیان بدبخت ترین گروه در دولت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
بازم طرح فرم ارجاع برای روستائیان حذف شد و هیچ پزشکی مهر پزشک خانواده را قبول نمیکنه و روستائیان عزیز باید چندین برابر هزینه تعرفه های پزشکی را قبول کنند.عع میبخشید اصلا حواسم نبود آقای اکبر هاشمی بهرمانی گفته بود این دهاتی های بی همه چیز ؛ حق با دولت اصلاحاته من ساکتم
ارسال نظرات
آخرین اخبار