روش جذب دانشجو معلم از طریق ماده ۲۸ آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت کشور زده است
بیانیه ۷۹ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:
بسیج دانشجویی ۷۹ پردیس و مرکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان پیرامون استخدام‌های غیر موجه و ناکارساز وزارت آموزش و پرورش( ماده ۲۸) بیانیه‌ای صادر کردند.
تعداد نظرات: ۵۱
علی یعقوبی افضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
سلام
متاسفانه افراط وتفریط در همه ی زمینه ها خودنمایی می کند....
در این زمینه هم همینطور....
واقعا متاسفم یک واحد دانشگاهی که نقش بسیار مهمی در جامعع خصوصا جوانان دارد اینگونه بدون در نظر گرفتن تمام جوانب برای جوانان اظهار نظر میکند.
چرا بین جوانان باید فرق گذاشت؟!!
مطمئنا این سخنان سخن بزرگان نیست....
#جوان انقلابی#جوان بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سلام درود بر شما....


اقایون مسئول به فکر جوانها باشید یعنی چی حذف ماده ۲۸ مگر دانجشوهای فوق لیسانس وزارت علوم چه مشکلی دارن که نمیتونن با دانشحوهای کارشناسی دانشگاه فرهنگیان مقایسه بشن حذف ماده ۲۸ برابر با حذف دانشگاه دولتی.پیام نور.ازاد.و...و به طور کلی زیر سوال بردن نظام اموزشی کشور....یا در دانشگاهارو گل بگیرید دانشجو جذب نکنید یا جمع کنید این سخنان لهو و بیهوده رو یعنی چی.....
اگر این قانون تصویب شد صدرصد وزیر اموزش پرورش و جلس شورای اسلامی خواب خوش نخواهند داشت
بدرود.....
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
امیدوارم به بهانه ی کمبود بودجه و... با سرنوشت تعیلم و تربیت کشور بازی نشود.
تشکر از بسیجیان گرامی و خبرگزاری دانشجو
وحید علی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عرض سلام دارم به تمام دلسوز های نظام تعلیم و تربیت.
همه صحبت های شما درست. اما اما
اگر کسی مثل من ک با تمام وجود عاشق معلمی هستم و ارشدم رو با معدل بالا از دانشگاه تهران گرفتم وتمام سلول های بدنم عاشق تدریس در این محیط مقدس هستش ، و اهل هیچ خلافی تو زندگیم نبودم همیشه هم عاشق کشورم و ودین ومذهبم بودم و هستم و اتفاقا بیشتر از بعضی دوستام ک در دانشگاه فرهنگیان درس خوندند، مقید به آرمان های نظام و امر رهبرم هستم، صرف اینکه تو دانشگاه فرهنگیان درس نخوندم،
باید این آرزو رو با خودم کجا ببرم؟
یکی جوابمو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
باید تاسف خورد به حال دانشگاهی که خود را فرهنگی می نامد و اینگونه بی مهابا علیه سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی بیانیه صادر میکند.
اگر یک ادم بی خبر این پست را بخواند گمان میکند که لیسانسه ها و ارشد ها و دکترین غیر از دانشگاه فرهنگیان سر گردنه بگیر هستند و دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان نجات بخش مطلق جامعه
۴۰ سال است که آموزش و پرورش را همین دانشگاه فرهنگیان ساپورت میکند..بفرما اینست وضعیت کنونی مدرسه و دانش آموز ما
چکار کردین در این سالها که وضع به اینجا کشیده شده؟ طی این سالها که ماده ۲۸ وجود نداشت
ما نخبه حتی در بین فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها داریم که عاشق معلمی و تدریس هستند .از سر بیکاری و کاریابی اومدند یعنی چی؟
برای به اصطلاح فرهنگیانی که حتی بر محصلان این جامعه هم رحم نمیکنند و هر توهین و ناسزایی رو بخاطر نپذیرفتن رغیب به دیگران روا می دارند باید تاسف خورد.
اسما شهرکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
ببخشید ما بی سواد نیستیم هر کدام از مهارت آموزهای ماده ۲۸فوق لیسانس و دکترا دارن.این دوره مهارت آموزی یکساله هم علاوه برا این هست.این دوره باعث شد تا برای مهارت آموزهای ثابت شود که دانشگاه فرهنگیان بار علمی پایینی دارد.
معلم ماده 28
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
آفرین. اونیکه میگه بی سواد خودش طرز حرف زدنشم بلد نیست. معلومه که با این حرفش خودش نیاز به آموزش داره.
امید نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
واقعا نظرات بالا بسیار مفید است ودانشگاه فرهنگیان بایستی طبق نظر مقام معظم رهبری ازطریق کنکور سراسری وازبین دیپلمه ها دردوره بلندمدت دانشگاه فرهنگیان جذب نمایند.
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چرا اگه خودت لیسانس داشتی میخواستی با ماده 28 جذب شی. این حرفو نمیزدی. چون برای خودت ضرر داشت
s
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
به احتمال زیاد دولت داره دست نگه می داره تا مشکلات فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را به دولت بعدی حواله دهد. فعلا نیاز خودشو با این تبصره ها حل می کنه ، به علاوه اینکه در قالب این تبصره چه بسا افرادی خاص! هم به آموزش و پرورش وارد شوند که از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد نشده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
قطعا در این مسابقه علمی معرفتی عقیدتی دانشجویان بی سواد دانشگاه فرهنگیان شکست خواهند خورد من خودم یک ماده 28 هستم و با دانشجو معلمانی که صحبت می کردم کاملا به بی سوادی و بی مهارتی اونها پی بردم به نظرم اصلا دانشگاه فرهنگیان نباید دانشجو بپذیره و همه سهم رو به فارغ التحصیلان دانشگاههای دیگه که حداقل 4 سال این مباحث رو کاملا به صورت تخصصی و نه به صورت سرسری و از سر شکم سیری طی کردند اختصاص بده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از اونجایی که حقوق میگیرن و بیمه هستن و حس می کنن که شغلشون تضمین شده است دل به درس خواندن نمیدن و در نتیجه افراد بی سوادی هستند
سعید راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
تنها آزمون آموزش وپرورش که یک سری انسان نخبه و باسواد وارد آموزش و پرورش شدند همین ماده 28 بود. دانشگاه فرهنگیان که خیلی از دانشجوهاشدبا رتبه بالای 39 هزار اومدن دانشگاه باید هم ناراحت بشه. بقول خود مسئولا دلیل ورود این افراد کمبود نخبه در آموزش و پرورش بود.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
تو اگه‌سواد داشتی و علاقه به معلمی داشتی چرا دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نکردی حالا که با رتبه های بالا در رشته های بی متقاضی پایه دانشگاه دولتی قبول شدی و بعدش فهمیدی که دوریال ارزش نداره اونوقت هوس معلم شدن به سرتون زده.لابد فکر میکنید‌ماها‌نمیتونستیم رشته های پایه را تو دانشگاه روزانه قبول بشیم.
در جواب محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
من خودم رتبه ۹۰۰ سال ۸۷ هستم که با عشق ب معلمی کنکور دادم اما تربیت معلم اصلا نیرو نگرفت نمی‌دونید چقدر ب من ضربه خورد حالا بعد از سالها ماده ۲۸ اومد و منو ب آرزوم رسوند و وارد این عرصه شدم و با عشق کار میکنم با عشق
منتظرالمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
(روش جذب دانشجو معلم از طریق ماده ۲۸ آسیبی جدی به نظام تعلیم و تربیت کشور زده). فعل جمله رو نگاه کنید!!! نوشته زده!!! ممنونم از اینکه انقدر علمی صحبت کردید. ماده 28 هنوز مشغول نشدند بعد شما میگی زده!!!!. بله راست میگی وقتی معلم با انگیزه باشه باعث میشه شاگردانشونم با انگیزه باشند. شما نیاز به پیشرفت نداری اما ما ماده 28 همه نیاز به پیشرفت داریم چون ایستا بودن انسانیتو میبره زیر سوال. اصلا مگه میشه انسان ایستا باشه. در ضمن اگر دوست داشتید ما 28 حاضریم با بهترین شما مناظره علمی کنیم تا صلاحیت ها مشخص بشه. اکثر28 سطح سوادشون حداقل چند ده سطح از شما بالاتره. ذر ضمن شماها هیچگونه انگیزه ای ندارید اینو با همنشینی با دانشجوهای شما متوجه شدم.
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
آموزش و پرورش درد همه ی جامعه ست، باید انسانهای متعهد،متخصص،با نشاط و علاقه مند جذب آموزش و پرورش بشن و قطعا اگه در18سالگی باشه، بهتره.
اما واقعیت اینه که در حال حاضر مسئله تربیت کردن معلمها در همین دانشگاه فرهنگیان هم به درستی صورت نمیگیره. برادرم دانشجوی سال چهارم دانشگاه فرهنگیانه، بسیار با استعداد و علاقه مند، اما خودش می گه که انگار بعد از زمان مدرسه کاملا متوقف شده و حال و روز بقیه همکلاسیهاش هم همینطوره.
خودم سال پیش آزمون آموزش و پرورش با این که غیر بومی بودم اما نفر اول رشته مورد نظر شدم، مصاحبه که رفته بودم، همه بچه هایی که قبول شده بودن فارغ التحصیل دانشگاه های درجه یک کشور بودن که نصف همین ها ارشد و دکترا بودن یعنی بهتره بگم اکثریت بچه ها نخبه بودن(البته نهایتا مصاحبه رد شدم).
جمیله
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
با سلام به نظر بسیاری از صاحبنظران و کارشناسان مربوطه و متخصص بهترین روش جذب معلم همین روش ماده 28 هست. چون نخبگان سایر دانشگاه ها جذب می شوند.در مسابقه علمی هم مشخص هست که سایر دانشگاه ها رتبه خیلی بالاتری نسبت به دانشگاه فرهنگیان دارند. بنده خودم دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان هستم. ولی در حقیقت چیزی یاد نگرفتم.یا علی
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
احسنت که صادق هستی .
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
با سلام. چطور شد که بسیج دانشجویی پیشگو از آب درآمده وقتی هنوز پذیرفته شدگان ماده بیست و هشت کار خود را در این سیستم شروع نکرده اند!بر خلاف نظر این بزرگان باید عرض کنم با این که موافق هستم که این دوره ها کیفیت لازم را نداشتند اما دلیل بر بی کفایت بودن پذیرفته شدگان نمی باشد. این اتفاق نوعی غنی سازی نیروهای فرسوده ی روحی آموزش و پرورش است اگر شما نمی بینید اما ما که شش ماه تمام را در این دانشگاهها دوره دیدیم و قبل از آن هم در سایر دانشگاههای کشور لیسانس خود را گرفته ایم می دانیم که تفاوت از زمین تا آسمان است. کافی است شما کمی به خود سختی دهید و اطلاعات جمع آوری کنید تا ببینید که ما سطح علمی و اجتماعی ضعیف تری داریم یا قبول شدگان کنکوری که با دیدن عبرت سایر تحصیلکرده ها, فرهنگیان را برگزیدند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
با سلام پس اگه اینطور بشه باید دانشجویان مومن ومتدین وممتاز رشته هایی مثل ریاضی، فیزیک، شیمی و...اینها مشغول چکاری شوند
بنظرم کار خیلی خوب است جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها ولی بایدبرای کیفیت شروطی ازقبیل معدل بالا،مومن و...مورد توجه قرار گیرد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
جوون 18 ساله ای که هنوز شخصیتش کامل نشده و گزینش میشه و 4 سال از حقوق و مزایا برخورداره بهتره یا کسی که چند سال تو بهترین دانشگاه ها درس خونده و بعضا حتی در رشته خود صاحب نظره و شخصیتش کامل شده و کمتر دیگه تغییر میکنه و گزینش میشه و تازه بعد از تحصیلش از رشته تخصصیش آزمون میده و قبول میشه نه که از دبیرستان میاد و کمتر شناختی به رشته ای که میخواد بره بخونه داره .
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
قضیه جالب این که این دوستان به خاطر برگزاری امتحان جامع به عدالت اداری شکایت کرده و از ترس قبول نشدن کاری کردند که امتحان جامعشون لغو بشه. حالا در خواست رقابت با ماده28 رو دادند
مهابادیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
با سلام این آقایون خیلی جالب سخنان رهبری رو به نفع خود تفسیر نموده اند .اتفاقا ماده 28 باعث احیا دانشگاه فرهنگیان می شود نمی دانم این یرادرا از چه چیز می ترسند و گرنه هر سیستمی باید آرزو داشته باشد که بهترین نخبگان کشور را از طریق آزمون استخدام کند و بعد در یک دوره آنوزش هی تخصصی به آنه بدهد و از آنها بهره گیرد بدون اینکه 4 سال ببه آنها حقوق و مزایا بپردازذ ....استدلال های ای بیانیه واقعا آبکیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
اگر اعتراضی هست ب استخدام نهضتی های معترض شید که بی ضابطه بوده. همچین نوشته اند ماده ۲۸ انگار ی مشت دانشجوی بی سواد و پذیرفتن. کسی که همچین متن بلند بالایی رو نوشته به حای ابن کار نکاهی ب رزومه پذیرفته های ۲۸ کنه متوجه میشه ک اکثرا نخبه ها و معدل الف ها دانشکاه ها دولتی مادر پذیرفته شدن و حتما سوالات ازمون رو از سنحش دریافت کنن ببین میتونن سوالات رد پاسخ بدن. در ضمن نود درصد پذیرفنکان مدرک فوق لیسانیو دکترا دارند با مقاله ها و تالیفات. خنده دار بود این اعتراض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
چرا حسادت میکنید.بی ادبی نباشد بنده ماده 28 هستم و این امادگی را دارم با بهترین اساتید دانشگاه فرهنگیان در رشته خودم مناظره کنم.......................................هنر معلمی ربطی به رتبه خوب در کنکور ومعدل بالا نداره.معلمی هنریست که با تجربه به دست میاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
دوستان ماده ۲۸ که در سن ۳۰ سالگی وارد آموزش و پرورش میشوند اغلب از نظر علمی خیلی قوی تر از دانشجویان دانشگاه فرهنیگان هستند اما از نظر آموزش و اصول تدریس هیچ واحدی را نگدرانده اند که بخواهیم با دانشگاه فرهنیگان مقایسه کنیم و از این نظر واقعا ضعیف تر هستند
emamali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
دوست عزیز تو نمیدونی حتی چقدر سطح علمی دانشگاه ها اموزش عالی بهترو بیشتر از فرهنگیان است و همچنین خبر نداری مگر شما چه اموزش واصول تدریسی میبنی که ما نمیتونیم ببینم و اینکه خبر نداری ما در درانشگاه خودمان هر هفته تدریس داریم و ارائه و کلاس برکزار میکنم سوم اگر بحث رعایت عدات هست و استخدامی و حقوق درست باید پس به ما دانشگاه های اموزش عالی هم از اول ورود مثل شما که از 18 سالگی داری استخدام میشی وحقوق میگیری و ماهیانه برات سابقه کار ثبت میشود و انوقت من که 30 ساله در این درس و دانشگاه هستم اما هیچ حقوقی بهم ندادن هیچ سابقه ای برایم ثبت نشده و هر جایی میرم سابقه کار میخوان نیست و هنوز سربازی من مونده و اما شما هر روز برات سابقه هست و حقوق درای و ارامش و رفا ه فکردی داری ایا این حق است شما اینطوری باشد و ما اینشکل ایا این حق و عدالت هست پس باید به ماها که حقوق و حق و سابقه و سربازی ما همه مونده دقیقا مثل شما هم حقوق بدن هم سابقه کار ثبت شود که من یهو درسم تمام شد مثل شما باشم نه در به در که هر چایی میرم میگن نه بیمه رد شده نه سابقه ای نه حقوقی داشتم که به دردم بخورد و شما از همه لحاظ از ما جلو افتادین یک دهه کامل از ما جلوترین اگر تاز ما 30 سالگی کاری پیدا کنیم و شاغل بشیم وبیمه بیاد تازه.
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
حالا بعضی‌ها حسادت چرا دارن. ما که حقوقمان از معلمان فرهنگیان کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
تنها آزمون آموزش وپرورش که یک سری انسان نخبه و باسواد وارد آموزش و پرورش شدند همین ماده 28 بود
همشون رتبه اول های ارشد و دکتری رشته های تخصصی بودند
نه این دیپلمه های بیسواد فرهنگیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
سلام‌‌آیادانشجویان‌پیام‌نورهم‌شامل‌این‌طرح‌می‌شود؟
صفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اصلا ربطی نداره چرا همه از ازمون اصلح میترسن. من خودم فوق لیسانس فردوسی مشهدم. ولی ماده 28 70 درصدشون با سهمیه جانبازی باباشون و بقیه سهنیه ها اومدن خودم ده تا رو میشناسم ک بیسواد ن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
بنده ماده 28 و کارشناس ارشد از دانشگاه شهید بهشتی هستم با رتبه دو رقمی.
در یکی از استان ها به کتک زدن بچه ها توسط مدیر و معلمین با فرهنگ تربیت معلم اعتراض کردم که در آخر رییس آموزش و پرورش شهر مذکور به بنده گفت: حالا اگه یه معلمی عصبانی شد و به به دانش اموز گفت " خفه شو" که اشکالی نداره. صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
اره دیگه چون جلورانت عده ای رو تو دانشگاه فرهنکیان ميگيره تازه هزینه های کم تری هم به دولت وارد میکنه همچنين اگر همینطور جذب انجام بشه افراد اصلح تر جذب میشن مفت خور های دانشگاه فرهنگیان هم کمتر میشن بایدم بگن صدمه میزنه البته به مردم و آموزش کشور نه به مفت خورای دانشگاه
ناشناس
Canada
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
به نظرم خیلی خوبه ماده 28 .خب دانشجوهای تربیت معلم هم به خاطر آینده ی کاریشون دیگه میرن معلم شن به خاطر اینکه یه جورایی تضمین شدن وگرنه عاشق بچه های مردم که نیستن برن سرو کله بزنن باهاشون وضعیت جوری هست که نخبه ها میرن و اونای دیگم به خاطر یه حقوق کم و یه شغل سرو کله میشکونن چه اشکالی داره یه عدم از طریق ماده 28 جذب شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
دوستانی که سنگ ماده ۲۸ را به سینه میزنن تو هر سه رشته تحربی و ریاصی و انسانی بی کیفیت ترین و بالاترین رتبه ها میرن سراغ علوم‌ پایه های دانشگاه دولتی و لابد فکر میکنید ما‌که دانشگاه فرهنگیان انتخاب کرویم‌نمیتونستیم رشته شما را قبول بشیم؟!اگه‌شما توانایی و رتبه مناسب داشتید و گزینش میشدید حتما دانشگاه فرهنگیان را انتخاب میکردید نه اینکه جهار سال برید تو عشق و حال دانشگاه روزانه درس بخونید بعد که متوجه شدید این رشته ها ارزشی نداره بخواهید سر از معلمی دربیارید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اون زمان ما دانشگاه فرهنگیان دانشجو نمیگرفت سال بعدش میگرفت که رفیقم با رتبه چهل هزار انسانی دانشگاخ فرهنگیان قبول شدش
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
حالا چرا حسادت میکنی. یه دوستی داشتم با بهترین رتبه دانشگاه فرهنگیان نزد که چرا فک کرد اونجا مال بچه های فرهنگی هست خوب بعضیها لابد نفهمیدن. بعضیهاشون زمانی فارغ التحصیل شدن که دانشگاه فرهنگیان جذب نداشت ندانسته قضاوت نکن. بزار خدای مهربونمان درست و غلط قضاوت کنه تو که معلمی چرا اومدی نظ بدی بزار کسایی که این همه زحمت کشیدن از داشگاه های معتبر حداقل یه معلمی نسیبشون بشه بجای دلداری به خواهر برادرت به جای حماین از شون میزنی ذوقشان. اگه خودت یکی ازما بودی چی می گفتی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Spain
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
از همه چی بی خبر اون سال که ما رفتیم دانشگاه تربیت معلم جذب نداشت بعدم یعنی شما میگی هیچ کس نیست که بخاطر علاقه مثلا رشته ی ریاضیو یا کلن علوم پایه رو انتخاب کنه!!!! مریم میرزاخانیم حتما بخاطر رتبه ی کم کنکورش در رشته ی ریاضیات شریف تحصیل کرده و نابغه ی جهانی شده!!!! شما میدونی برای دکتری ریاضی دانشگاه دولتی چقدر باید زحمت کشید چقدر باید برای هرجمله ای که تو پایان نامه نوشته میشه استدلال منطقی آورد چقدر اکسپت گرفتن مقاله سخته!!! بعد شمایی که درحال پاس کردنه اندیشه ۱ هستی اومدی میگی... بخداقسم فردای قیامت همه ی شمایی که به ناحق حرف میزنید باید جوابگو باشید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
من بی سوادم با معدل 18 از داشگاه پیام نور لیسانس گرفتم خودشم حجم کتابها سیصد چهاررصد امتحانات کشوری حضور در کلاس نداریم داشته باشیمم کم. یا یه بچه ی 18 ساله که همه رو جمع نمیبندم. اما بعضیهاشون با رتبه های بالای ده هزار قبول شدن که من نحو نده همچین رتبه رو اوردم.
ناشناس
Afghanistan
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ببخشید.چه رشته های را طبق ماده 28میتونن برامعلم شرکت کنن.ازمون ماده 28ایامثل ازمون اموزشیارانهضته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بنده دکترا مو از دانشگاه شهید بهشتی گرفتم مدرس دانشگاه فرهنگیان هستم البته حق التدریس، متاسفانه سطح دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بسیار پایین تر از حد معمول است، و متاسفم برای فردی که این متن را نوشته است چون خود مسئولین دانشگاه فرهنگیان وضعیت تخصیلی دانشجویانشان به خوبی مطلع هستن.
موفق باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
این قانونها بعد چی هست که تصویب می کنید دانشگاه فرهنگیان چه فرقی با بقیه دانشگاهها دارد .اینهمه دانشجو که در دانشگاههای دیگه درس می خونند تکلیف آنها چی میشه .چرا با اعصاب جوانها بازی می کنید .اگه فکر می کنید بقیه دانشگاهها را تعطیل کنید وجواب این همه تحصیل کرده بیکار را بدید .وای به روزی که این قانون بد تصویب بشه .ازمون استخدامیه یعنی عدالت .دانشگاه فرهنگیان بی عدالتی محض است ب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
اگر قرار است ماده ۲۸ برداشته شود پس بجز دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی در همه دانشگاه های مطرح کشور باید تخته شود و من و امسال من ۲۰ سال عمر و پول خود را هزینه درس خواندن در شهر غربت نکنند


چون همه ماها بیسواد هستیم از نظر شما و دانشگا ها بیهوده اند و لازم نیست پول به جیب بزنند در عوض هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
واقعا متاسفم که بچه من قراره چنین معلمهایی مثه شما داشته باشه که فقط وفقط به فکر خودشون هستند...الان اونا ک فرهنگیان درس میخوندندو حقوق‌میگیرند و کارشون تضمینی هست،خیلیییی درس میخونن؟؟یا واقعا درحد پاس شدن میخونن چون خیالشون راحته دیگه،،اونوقت بقیه رشته ها از دانشگاه های تاپ دیگ با رتبه های عالی این۴سال داشتن کشک میسابیدن؟؟واقعا متاسفم برای قشر به حساب فرهنگی این مملکت
ناشناس
Germany
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
با سلام خدمت همه دانشجوهایی که این متن رو مطالعه میکنن. در مورد ماده 28 خاطر نشان کنم که کسایی که ماده 28شکت میکنن از بهترین دانشگاه های ایران و بقیه دانشگاه های دیگه هستن . یکی از دوستان فرهنگیان گفته که اینا بار علمی ندارن و اصلا صلاحیت ندارن. باید بگم اولا دانشجو هایی که کنکور میدن اصلا نمیدونن عشق معلمیه چیه و صرفا برای استخدام و شغل پیدا کردن وارد فرهنگیان میشن. لطفا نگین که ماده 28برای بدست آوردن شغل شرکت میکنن. کنکوریا از ما بیکار تر هستن. دوما فوق لیسانس و دکتری در ماده 28 بار علمی خیلی بشتری نسبت به یه دیپلمی 18سال داره و مختص شغل معلمی می باشد. سوما کسی که دانشگاه فرهنگیا قبول میشه وقتی که بدونه استخدام رسمی داره و حقوق میگیره کلا قید درس خوندن رو میزنه و فقفط حین امتحانات یه نمره میگیره. خداروشکر دیگه استخدامیشون 100درصدیه و شغلشون جور شده.........ما ماده 28ی ها 4سال دانشگاه حرفه معلمی خوندیم و 6ماه یا 1سال هم تو دانشگاه فرهنگیان با هزینه خودمون درس میخونیم. از هرچی بگیم یه کله بالاتر از فرهنگیان هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
واقعاباعث تاسف.با حذف آزمون تکلیف جوانانیکه 4یا6سال زحمت کشیدندچی میشه؟دانشجویی که کارشناسی یاارشدگرفته جزو استعداددرخشان لیاقت معلمی رو نداره وبایدبشینه خونه ولی یکی به راحتی وبارتبه نجومی وارداموزش وپرورش بشه خیلی فردشایسته ای.انصاف داشته باشیدوحق همه رودرنظربگیرید.اگه قراربه حذف پس بقیه رشته هابراچی تدریس میشن وقتی هیچ آینده ای درانتظارمون نیس.اگراین اتفاق بیوفته قطعادانشجوهاساکت نمیموند.#نه به حذف ماده 28
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
طرف با رتبه عالی رفته تا مقطع دکترا و الان تنها امید اندکش به همین استخدامیه اونوقت شما ی تنه براش نسخه می پیچید. با این وضعیت خیلی از رشته ها متقاضی خودشو از دست میده اونوقت چه جوابی این همه سرمایه فکری و مالی دارید. در هر صورت نباید هیچ تبعیضی در کسب علم و دانش اندوزی و استخدامی وجود داشته باشه تا افراد لایق در یک فضای رقابتی سالم کسب نتیجه کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
واقعا متاسفانه برای به این اصطلاح فرهنگیان، که کباده علم و دانش می کشن. و اومدن این تفسیرهای غلط رو از یه سخنرانی واسه منافع خودشون برداشت کردن. آیا کسانی که در دانشگاه های درجه ۱ کشور مدرک گرفتن علم ندارن بعد شما ها ادعای علم و دانش می کنین. همین اساتید دانشگاه فرهنگیان کجا درس خوندن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نیروهای دانشگاه فرهنگیان بی سواد ترین دانشجو ها هستن...لیسانسه فرهنگیان به اندازه ترم یک دانشگاه اصفهان سواد نداره... خودم رشتم زبان بوده طرف بعد از شش ترم معلوم مجهول بلد نیست دیگه چه رسه به مباحث تخصصی.وای به حال شاگرداشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
آیا من از رشته کامپیوتر میتونم معلم بشم شرایطش چطوره ایا میتونم با توجه به ماده 28 چطوره خواهشن کامل برام توضیح بدین
ارسال نظرات
آخرین اخبار