ناوهای هواپیمابر آمریکا به سوی سواحل کره جنوبی اعزام شدند
منابع آگاه دولت سئول از اعزام ۳ فروند ناو هواپیمابر آمریکایی به سوی سواحل کره جنوبی خبر می‌دهند.
تعداد نظرات: ۵
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اگر این بار امریکا شیطنت کند حسابی گوشمالش خواهند داد . کره ء امروز کرهء‌ 1952 نیست هر چند آنوقت هم امریکا تلفات و خسارات زیاد دید ولی این بار جنگ محدود باین شبه جزیره نخواهد بود و اقمار امریکا مانند ژاپن و کرهء جنوبی و حتی احتمالا خود خاک امریکا مورد هدف قرار خواهد گرفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اتفاقا امریکا برعکس هیاهوی زیاد کشوری بسیار ترسو و پر هیاهوست و توخالی است اگر کره شمالی یکی از ناوهای امریکا را نابود کند قول می دهم امریکا هیچ غلطی نتواند بکند امریکا فقط برای افغانستان و سوریه و کشور های دارای مشکلات و جنگ های داخلی مثل سگ فقط پارس می کند و الا هیچوقت جرات حمله به کره شمالی و یا یک کشور با ثبات را هرگز نخواهد داشت .
حجت اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
یعنی خود را خلع سلاح کند وآمریکا درکره شمالی راحت نیرو پیاده کند ومردم که سالها درتحریم بوده اند راازخانه کاشانه خود آواره کوه دشت کند وبه آن بگوید آزادی !؟ واقعا یک کم به عقل آنها شک میکند آمریکا اگر درست میگوید افغانستان رابعد از سالها جنگ که به راه انداخت وهرروز مردم رامیکشدوبمب باران میکند دست بردارد وکمی به اقتصاد آن کمک کند نه به کشت خشخاش وصدور آن به کشورهای دیگر
محسن121
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ما منتظر جنگ که گناه کار و بی گناه کشته می شوند نیستیم ولی این سوال مطرح است که به آمریکا چه ربطی داره و شاخص صلاحیت و عدم صلاحیت دارا بودن بمب اتم چیست؟
حجت بالاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
کره شمالی باج به شمال نمی دی
ارسال نظرات
آخرین اخبار