برجام سرمایه‌گذاری خارجی را افزایش داد؟/ آمارهای بین‌المللی را به دست جهانگیری برسانید!
گزارش/ بررسی یک ادعا
دولت از یک‌طرف با شعار تعامل سازنده با دنیا روی کار آمده و همچنین بارها گفته همه تحریم‌ها رفع شده و به‌زودی میلیاردها دلار سرمایه وارد کشور می‌شود اما ..
تعداد نظرات: ۴
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
بیچاره راست می گه. پول و سرمایه اعم از داخلی و خارجی توی کشور کم نیست به برکت الهی، ولی متاسفانه دزد و غارتگر بیت المال و جیره خوار و ویژه خوار و نجومی بگیر و حرام خوار بخصوص در رده های بالای مدیریتی کشور و بچه های مدیر متولدشده شان هم خیای زیاد شده. چیزی برای اشتغالزایی و اینحرفها نمی مونه. عین قالب یخی که رضاشاه به نفر اول صف داد. دست نفر آخر قطعه کوچکی رسید متاسفانه الان آن قطعه کوچک هم نمی رسد. یکی از نشانگرهای آن در جامعه، بروز و تشدید اختلاف شدید طبقاتی(هخامنشی) در بطن حکومت اسلامی است. خدا امام را رحمت کند اگر می دید از غصه دق می کرد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
آقای جهانگیری در آخرین مناظره(نمایش) تبلیغاتی انتخابات 96 توی چشم مردم مستقیم نگاه کرد و گفت تا آخر دولت12 ملت ایران دیگر فقیر نخواهند داشت و بیکاری ریشه کن میشود.و مردم هم نمیدونم بر چه اساسی به روحانی رای دادند؟ترس بود و یا زودباوری؟هر 2 اینا از مردم ما بعیداست و محال.پس چیز دیگری هست که مردم نمیدانند.مردم باید کار خودشون رو بکنن و ریشه فقر و بیکاری رو بکنن و به امید این دولت بی تدبیر و نا امید نشن.سال1400 از همین الان مشخصه که چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
جهانگیری همچنان می‌گوید بعد از برجام 14 میلیارد دلار سرمایه جذب کردیم ؟ جهانگیری و روحانی این سرمایه رو جذب کجا کردن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
با این آمارهای غلط بروید خودتان را مسخره کنید
ارسال نظرات
آخرین اخبار