پشت‌پرده کتک‌کاری گشت ارشاد و دختر جوان در پارک چه بود؟
گزارش/ واکنش دانشگاهیان به حادثه پارک طالقانی
ساعت ۱۱ صبح دیروز فیلمی جنجالی منتشر شد. در این فیلم مامور پلیس زن، از دختر جوان درخواست می‌کند که همراه آن‌ها سوار خودرو ون شود که این فرد ...
تعداد نظرات: ۳۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
قبول کنید کار اشتباه اشتباهه حالا از سمت هرکسی که اتفاق بیفته چرا سعی در ماست مالی کردن قضیه دارین
وجود گشت ارشاد با این شیوه برخورد فقط باعث بدبینی جوانان به مضامین دینی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
جهت اطلاع شما وظیفه پلیس برخورد با مجرم است و در همه جابی دنیا هم هرگاه فرد از دستور پلیس تبعیت نکند پلیس حق شلیک گلوله به او هم دارد. تا وقتی حجاب قانون است کار این پلیس کاملا درست بوده است. هر وقت اسلام را از این کشور برداشتید، پلیس را متهم کنید.
ضمنا قاچاقچیانی هم که دستگیر می شوند به نظام بد بین شده و فحاشی می کنند. هدف پلیس برخورد با قانون شکنی است نه منت کشی از مجرم که یک وقت ناراحت نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
هرچه می کشیم از لیبرالیسم است؛
ریشه آن به الثالوث مقدس مصرباستان فرعونی برمی گردد؛
وَفِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتَادِ -فرعون صاحب میخ ها- فرعون صاحب ابلیسک ها....؛
که بعداز انحراف پیروان حضرت موسی (ص)،یهودیت رارغم زدند؛
درهمین مشهد خودمان یه سابقه مختصری از یهودی آنوسی مشهد نقل می نمایم؛
یهودی های مسلمان شده مشهد که برحسب مصالح ومقصدی به اسلام پیوسته اند.!
ودرخفا،تاپایان عمربه دین اجدای خودمی مانده اند.
آنوسی های مشهد درانظارعمومی به انجام فرایض اسلامی می پرداختند ودرخلوت وکنج خانه های خودبه سنت های عادی یهودی پای بندبودند.
جمعه ها به مسجدمی رفتند،به موعظه های مسلمانان گوش می دانند ودعاهای عربی راقراعت می کردند،اما همزمان،به مراسم کنشتی(کنشت= آتشکده- معبد یهودیان- آتشکده ٔ پارسیان و محل عبادت آنان بوده چنانکه مسجد و مکه در میان مسلمانان قبله و معبد است) و سبتی خودمی پرداختند.
برخی ازآنان برای حداکثرظاهرسازی به مکه هم می رفتند وپس ازحاجی شدن،
وبازگشت،به یافا وسپس به اورشلیم می رفتند،درکناردیوارغربی هم نمازمی گزاردند.!
حتی درآنجا به نمازگزاران مسلمان هم می پیوستند.!!
برای اطلاع و مطالب بیشتربه کتاب فرزندان استر مراجعه نمائید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
لطفا به جای ماست مالی کردن رفتار اون مامور به فکر تنبیه ایشان و تجدید نظر در افکار و رفتار خود با هموطن و هم نوع خود باشید. با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
خانم ابتکار در کنار اصلاح طلبان به اتهام زنی بدون تحقیق عادت داره اوهنوز نمیدونه انگشت دست زن پلیس شکسته شده و صورتش با چنگ انداختن زخمی او نمیدونه انها چهار نفر بودن ویکیشون کاملا کشف حجاب کرده او نمیدونه انها عمدا این فیلم را تهیه وپس از ده رورز سازماندهی وپخش کردن انها به دفاع از نا حق معروفن بابا جون اخرتی هم هست
ناشناس
Hong Kong
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
هیچ چیز بدتر از ربا خواری نیست که بانکها راه انداختن. پول حرام همه رو داره هار میکنه. مردم دارن به جون هم میافتن. مراجع کجای این جامعه هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اولا مراجع هر چه داد زدند اقتصاددانان لیبرال شما و دولت دلخواه شما گفتند این حرفها کارشناسی نیست! ربا یک اصل علمی است! وقتی دین را شکستید و گفتید دو تا تار مو مهم نیست نتیجه اش می شود بی اهمیت شدن دین در همه چیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
سلام .ببخشید این کار اصلا صحیح نیست.به طور مثال اگه من تو یه کشور خارجی باشم وهمسرم چادری باشه بخوان این کار رو بکنن صدای خبرگزاریهای ما درمیاد .کاری برای خو نمیپسندی برای دیگران هم نپسند .این رفتار اصلا صحیح کشور به اصطلاح اسلامی نیست .کاری نکنید که اگه خدای نکرده زبانم لال حکومت عوض بشه بخوان با امثال خواهر مادر ما که چادری هستن با ما این کارا رو بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اولا شما شرعا حق ندارید به کشوری بروید که دینتان در آن در خطر قرار گیرد و به ناموستان تعرض کنند. خود این سفر گناه و تعرب بعد الهجره است. ثانیا آنها ادعای آزادی و لیبرالیسم دارند ولی به پئوشش و عقیده ما حمله می کنند. شما آنها را باید به خاطر این دروغگویی سرزنش کنید نه ما را که از اول می گوییم حکومت دینی داریم و با لیبرالیسم مخالفیم. ثالثا: چهل سال است هر روز منتظرید حکومت عوض شود. باید از روی سد من و امثال من عبور کنید تا به این هدف برسید.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دوست عزیز. اون توی قانون کشور اونها نیست اما توی قانون ما هست. اگه تشریف ببرید فرانسه و بخواهید با روسری برید مدرسه دولتی روسری رو از سرتون میکشن. چون توی قانونشون هست. کسی هم اعتراضی نمیکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
همین الان ازکوه می آمدم یک دخترموهاش وافشان کرده بود دربین دوجوان داشت آنهارامی بوسیدومعلوم بودآتش شهوتش بالابود من که رسیدم ازهم جداشدند ودخترسریع خودش راموقتی پوشاند من خجالت کشیدم تنهابودم ازآنها گذشتم دوباره سریالی که باعث وبانی آن اصلاح طلبان بی غیرت هستند شروع شد خداشاهد است کلافه وسردرگم شدم لعنت برباعث وبانی انحراف جوانان این مرزوبوم.درروزروشن ودرمسیرترددمردم این اتفاقات می افتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
باتشکراز نیروی انتظامی
این روش امربه معروف نیست .مردم لجبازترمی شوند وبی حجابها بیشتر.بایدازافرادصبوروباهوش استفاده کنید.این حادثه روح بیندگان این کلیپ را به شدت جریحه دار کردباید فرمانده عالی این نیرو ازمردم عذرخواهی کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آری. پلیس باید همیشه در حال التماس باشد. چه اینجا و چه در مقابل دراویش قمه به دست. پلیس خوب از نظر شما یعنی ببرکاغذی.
آن چیزی که بی حجاب را لجباز کرده همین حمایت امثال شما از آنها است نه برخورد پلیس. تا آنها می بینند حامی دارند لجبازی می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
با سلام آقایان بهتر است یک موضوع را با موضوع دیگر قاطی نکنید ما هم این مسله را محکوم می کنیم و هم این مسله را این خانم امنیت اهرام حقی ندارد که دختر مردم را به زور وارد ماشین بکند ودر ضمن کتکش هم بزند الان با این مسله برخورد نشود فردا از این موضوع بهره برداری خواهند کرد و بر علیه کشورمان استفاده می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
نه تنها حق دارد بلکه حق شلیک هم داشت. در همه روی زمین کسی را که از امر پلیس تمرد کند با زبان زور حرف می زنند. چه رسد به کسی که پلیس را زیر مشت و لگد بگیرد و دست پلیس را بشکند و تازه فیلم هم بگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
کسی که خود را بخواب زده نمیتوان بیدار کرد. راحته که خودت نظر بدی و خودت قانون وضع کنی و خودتم اجرا کنی و هر جا هم که خواستی تبصره بزنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
فعلا خواب امثال شما هستند که نمی بینند این برنامه ای کاملا منسجم برای به انفعال کشاندن نظام و متدینان است. ماجرای کشف حجاب، ماجرای برج میلاد، ماجرای تعرض به روحانیون و آمران به معروف، ماجرای برج سلمان و الان هم این فیلم کاملا حرفه ای.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اینجا مسئله اصلاح طلب و اصولگرا(نیست (من کلا با اصولگراها هم مخالفم )این خانم قانون شکنی کرده (کشف حجاب در انظار عمومی )قانون درسته یا غلطه کاری نداریم وقتی 98.2 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای میدن و در هر انتخابات بیش از 70 درصد مردم به پای صندوقهای رای میان یعنی مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی از حکومت امریکا و بیشتر کشورهای مدعی دمکراسی بیشتره ولی در همانجا اگر کسی به هردلیل به اخطار مامور قانون گوش نده و به مامور فحاشی کنه بلافاصله دستبند میزنند و بازداشتش میکنند در همه جوامع دموکراتیک که عموما رایشان کمتر از جمهوری اسلامیه همین روال حاکمه میفرستند دادگاه و دادگاه رای میده که این شخص مجرمه یا نه قانون شکنی جرمه در همه جای دنیا حالا چرا وقتی که در ایران این اتفاق می افته اینهمه سرو صدا میشه در امریکا هر سال پلیس چندتا سیاه پوست را میکشه چرا اقایان حقوق بشری صداشان در نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اينها ميخوان پليس را تضعيف كنن تا اگر تو خيابون شلوارشون را هم در بيارن كسي جرأت نكنه اعتراض كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
برخورد غیر قانونی از مامور قانون جرم است. امتناع از قانون و بی احترامی به مامور قانون هم جرم است. اگر قانون اجرا نشود سنگ روی سنگ بند نمی شود. بعلاوه جوجه اردک زشتی بنام مسیح علی نژاد عاشق سر و گوش ما نیست. این خائن ارتزاقش از همین راه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اینا که نظر میدن چرا وقتی موافق شماست به به و چه چه میزنید ، اینچ قانونیه ، مردم رو سرگرم این بازی ها کردید اگه واقعا راست میگید مسایل کلان رو حل کنید ، بحران بی آبی گرد و غبار ، هوای آلوده ، اختلاس میلیاردی ، دکل نفت ، موسسات غیر مجاز ، آخرشم ارز ، واقعا مشکل مردم فیلتر کردن یا نکردن تلگرام یا این مسایل پیش پا افتاده
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دوست عزیز. اینقدر بی ربط حرف میزنی که نباید جوابتو داد. اما می نویسم.بحران بی آبی چه ربطی به بی حجابی داره.هر چیزی جای خودش.بحران بی آبی از چی شروع شده و ادامه دار شده از مصرف غلط آب در کشور که اقلیم خشکی داره. از چاههای غیر مجاز، از طراحی غلط سد ها و .... از خیلی چیزهای به قول شما پیش پا افتاده که باهم جمع شده و بحران بی آبی رو ساختن. اگه با بی حجابی و بی عفتی و .... هم برخوردی نشه که نمیشه. آخرش میشه بحران سقط جنین، خانواده های تک والد،عدم امنیت اخلاقی، بی بند وباری جنسی و... که داره میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اخه یعنی چه؟امربه معروف ونهی از منکریعنی چه؟ما همه جوانان نسبت این زدن این خانوم پلیس اعتراض داریم واین حرکت ناشایسته این خانوم رو محکوم می کنیم وکسی ازمسولین نیست این خانوم به سزای اعمالش برسونه؟باید اخراج و دیه رو باید بده وزندان روبکشه تا درسی برای دیگران باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آدم حسابی فیلم را دیده ای؟ فقط جیغ و داد سازمان یافته است و هیچ خبری از زدن او نیست. آنهم وقتی که پلیس حق دارد متمرد را با زور اسلحه تسلیم کند. جه رسد به این همه فحاشی و دریدگی و لعنت بر کسانی که پلیس را مظلوم و تو سری خور می پسندند.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
شما از سمت خودت حرف بزن. من خودم زبون دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
عيب نداره بلاخره مأمور ومعذور زياد بزرگ نمايي بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چرا صحنه سازیهای مسیح علینژاد اینهمه باید مورد توجه قرار بگیره،این اتفاقات همه جای دنیا و یا درایران بارها می افته هر انسانی عصبی میشه،مخصوصا اگر پلیس باشه و طرف مقابلش چند دختر فریب خورده باشند که علاوه بر عدم رعایت شئونات درمقابل پلیس مقاومت و توهین میکنند،اگر با اون مامور خانم برخورد میشه باید با اون دختران هم بعنوان جاسوس خانم علینژاد برخورد بشه،اینطور که نمیشه این خانم از درگیریهای کوچک که عمدتا هم ساختگی هستند،و درهرکشوری هست مدام فیلم بذارند و جو کشوررا متشنج کنند،باید با این چند دختر بعنوان همکار علینژاد هم برخورد قاطع بشه
ناشناس
Australia
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
من هم یک زن هستم مردم ما یاد نگرفتن ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم چهل سال است قانون ایران حجاب است این قانون اساسی ایرانن حتی اقلیت های مذهبی مجبور هستن به قانون عمل کنن این کولی بازی ها چیه باید این زن‌ها تنبیه بشن که به قانون عمل کنن نمی خواهندگورشون از این مملکت بیرون ببرن ما شهید دادیم
مگر از خون شهیدان می گذریم نه تا قطره خون با این نفوذی ها مبارزه می کنیم
ناشناس
Australia
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
من هم یک زن هستم مردم ما یاد نگرفتن ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم چهل سال است قانون ایران حجاب است این قانون اساسی ایرانن حتی اقلیت های مذهبی مجبور هستن به قانون عمل کنن این کولی بازی ها چیه باید این زن‌ها تنبیه بشن که به قانون عمل کنن نمی خواهندگورشون از این مملکت بیرون ببرن ما شهید دادیم
مگر از خون شهیدان می گذریم نه تا قطره خون با این نفوذی ها مبارزه می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱




 قبول کنید کار اشتباه اشتباهه حالا از سمت هرکسی که اتفاق بیفته چرا سعی در ماست مالی کردن قضیه دارین
وجود گشت ارشاد با این شیوه برخورد فقط باعث بدبینی جوانان به مضامین دینی میشه
ناشناس
Romania
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
1- پلیس درمورد برخورد با جرم ایجاد شده و ضابط قوه قضائیه به عنوان قوه قهریه است 2- کسی حق ندارد به پلیس در زمان انجام وظیفه در راستای دستورالعمل توهین کند که این خودش جرم و دارای مجازات می باشد 3- فیلم از دوربین مخفی متصل به یکی از همراهان دختر بدحجاب گرفته شده بابراین واضح است تلهای برای پلیس بوده و قاعدتا با سناریو این طرح اجرا شده و با توجه به هدایت دوربین تو سلاح تو و در ادامه طرح هنجار شکنی و چهارشنبه های بدون حجاب و روسری بر چوب کردن و داستان حجاب اجباری است بنابراین نوعی جنگ با ارزشها و هنجارها و نظام است 4- پلیس در این مورد دردام سناریو افتاده و مقداری غیر محتاطانه عمل نموده است 5- با توجه به موارد ذکر شده برخورد وزارت کشور و مقامات پلیس با مامور برخورد کننده در این شرایط به هیچ عنوان صحیح نبوده و تنها باعث سرخوردگی و دلسردی و بی تفاوتی در انجام وظیفه مامورین دلسوز دیگر خواهد شد که حالا که اینطور با یک مامور دلسوز و در حال انجام وظیفه قانونی برخورد و از خدمت تعلیق می شود و مسئولین و وزارت کشور اینطور می خواهد به جهنم مگر بیکارم برای خودم دردسر درست کنم و....6- بجای این نوع برخورد باید ابعاد این سناریو و این نوع سناریوها که با هدف ضربه زدن به هنجارها و قوانین و سازمانهای قانونی کشور صورت می گیرد بصورت گسترده صدا و سیما و رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا تمام بارها از دوش مجریان دلسوز قانون برداشته شده و صرفا این نوع حرکات تقبیح شوند ظاهرا متاسفانه همه در دام بازی این سناریو افتادند و سناریو به اهدافش رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
منم ی دخترم یعنی هرکس که چادری و باحجاب نباشه باید آبروش اینجوری تومکان عمومی بره این چه قانونیه عقاید هرکس به خودش مربوطه به کس دیگه ای مربوط نیس لطفا جلوی اینجور مامورهارو بگیرین اگر همچین موضوعی برای یکی از اقوام خودتون میفتاد همینجوری بی تفاوت میبودین؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار