به برجام متعهد می‌مانیم اما برنامه موشکی ایران باید محدود شود!
ترزا می:
نخست‌وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه‌ای ایران هم‌نظر است، ولی بهرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی‌اش متعهد بماند، لندن از توافق هسته‌ای خارج نمی‌شود.
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
اقای مکرون فکر کردی که انگیلیسیها فقط زرنگ هستند ؟ نه از شما زرنگتر خم هست
تا جلوی ایران زانو نزنید و اظهار عدر خواهی از ساحت رهبر معظم کشور و ملت ایران نکنید ما بکار خود ادامه میدهیم و شما که هیچ اربابتان امریکای جنایت کار هم هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
باید در مقابل ایران زانو بزنید ولا غیر
ناشناس
Germany
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
برنامه موشکی ایران باید متوقف شود تا هر وقت خلق و خوی وحشیانه و درنده خویی شما بروز کرد باخیال راحت ایران را آماج حملات خود قرار دهید هنوز ملت ایران خاطره زمان جنگ تحمیلی و کمکهای ناجوانمردانه غرب و آمریکا رابه صدام فراموش نکرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
طرح اهدای اورانیم غنی شده به خانواده شهدای کودکان فلسطینی در مجلس ایران کلیک خورد . اگر این طرح تصویب شود به خانواده فلسطینی که شهیدی در راه ازادی فلسطین داده است 250 گرم اورانیم 20 درصد اهدا میشود تا بواسطه ان شهر ها و شهرک های رژیم کودک کش الوده به مواد رادیو اکتیو شود انشاء الله که همه انها سرطان بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
سلام اسرائیل عملا خشونت می کند و خیلی جای تعجب دارد که ایران را متهم می کند. با گلوله مستقیم جنگی 13 هزار نفر زخمی و 130 نفر شهید کرده است. شرم هم چیز خوبی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
دولتمردان دردستگاه دیپلماسی خارجی مواظب باشند، اروپاییها باترفند حفظ مشروط برجام بدنبال کنترل برنامه موشکی وتوان دفاعی کشورمان هستند.آنچه مسلم است اینست که درصورت تن دادن ایران به این شرط تعیین شده لندن، هم درماههای آتی باعهدشکنیهای گسترده ی اروپا درخصوص ماندن دربرجام مواجه میشویم وهم برنانه های دفاعی ازجمله موضوع موشکی را تحت خواست آنها تضعیف کرده ایم.
قطعا عزم واراده ی ملی وعدم انفعال درمقابل زیاده خواهی آنان، موجب عزت ملی وکوتاه آمدنشان درمقابل حقوق مشروع ملت ایران درمباحثی چون حقوق هسته ای ودفاع موشکی و....خواهدشد.
ناشناس
Germany
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
حالا خوبه نتانیاهو نگفته در غزه ایرانی ها بودن و به ایرانی ها شلیک کردیم در عزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
لعنت به استعمار پیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
حفظ برجام خواست اروپایی ها است اما می خواهند این نیاز خود را به فرصت تبدیل کنند تا از ایران امتیاز بگیرند یعنی هم از توبره بخورند هم از آخور .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
چه برجام باشه چه نباشه بدبختیش مال مردم ایرانه خداکنه حالا که اینهمه بدبختی میکشیم نتیجش رضایت بخش باشه
ارسال نظرات