تعویق ۲ ماهه لایحه FATF پس از مذاکره با عراقچی
نمایندگان با مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم به مدت 2 ماه موافقت کردند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Germany
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
چرا مبارزین سینه چاک با امپریالیسم امریکا اکنون در دانشگاه ها ساکت اند؟ چون تمام آن ادعاها و مواضع خیلی چپ فقط عوام فریبی است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مسکوت ماندن یعنی FATF طبق امضای قبلی وزیر اقتصاد، همچنان دو ماه دیگه در حال اجرا باشه ولی هنوز نماینده ها نمیتونن تصمیم بگیرن که خوبه یا بد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
شاید بنر زدن برخی نمایندگان در مخالفت با FATF در صحن مجلس از نظر ایین نامه داخلی مجلس درست نباشه اما چه خوبه ی لاریجانی به این سوال پاسخ بدهند که ایا جلوگیری از قرائت گزارش کمیسیون بررسی برجام ، قبل از رأی گیری در مورد برجام کار درستی بوده!!؟ اینکه ظرف 20 دقیقه بدون اینکه نمایندگان فرصت داشته باشند این گزارش را حتی خودشان بخوانند و بعد تصمیم بگیرند خلاف نبوده !!؟ شما
خودت اشتباه نکن بعد نهی از منکر کن / ی تاجگردون فرمودند که این 2 ماه فرصتی است برای دولت تا به اروپا اعلام کند که ما به تضمین های در برجام نیاز داریم عرض میکنیم که اولا این 2 ماه فرصت خوبی هم است برای نمایندگان تا بیشتر در مورد fatf و تبعات اسفبارش تحقیق کنند هرچند که این کار مثل این است که بدانی سیگار ضرر داره اما ترک سیگار را 2 ماه عقب بیاندازی / ثانیا اروپا اگر تضمین بدهد آیا این سیگار (fatf) بی ضرر میشود؟ و شما تصمیم به تصویب fatf خواهید گرفت!!؟ خودکشی، خودکشی است ولو اینکه بدون درد باشه / ثالثا مگر اروپا بعد از تصویب برجام به تمام تعهداتش پایبند بوده که شما بخواهید دوباره رو تضمین های اونها حساب کنید!؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار