آقای مطهری! اقدامات موشکی سپاه برای ناموس و جان مردم است/ حرف‎هایتان سخیف و نابخردانه بود
شریعتمداری در گفتگو با دانشجو:
مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به اظهارات تفرقه افکنانه علی مطهری گفت: صحبت های ایشان در مورد برجام سخیف تر از آن است که نیازی به پاسخ داشته باشد.
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
Germany
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
آیا واقعا برنامه موشکی هم جزئی از برجام بوده؟؟چرا مردم را نامحرم میدانید و آمریکایی ها را محرم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
بله. ظاهرا برجام پیوستهای زیادی داشته که نشان نداده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
فراموش نکرده ایم فریادهای آقای صالحی و قسم های جلاله اش در برجام که نه هسته ای تعطیل می شود و نه خللی در بازار بوجود میآید و دیدیم که برعکس هیچ کدام انجام نشد.
حالا می خواهند تقصیر را گردن سپاه و امام خامنه ای (حفظ الله)بگذارند.ولی
کور خوانده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
برای مطهری باید افسوس خورد
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
علی مطهری تا حالا هرحرفی زده درست از آب درآمده او همیشه حقیقت میگوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
تو یکی از حرفهایش را که راست بوده به ما نشان بده! ما که جز دروغ و تملق گویی برای دولت و چاپلوسی برای برجامی ها چیزی از او ندیده ایم. حالا هم که کشور هیچ مشکلی ندارد و این شازده هیچ سوالی از رییس جمهور هم ندارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
خب اقاي شريعتمداري امثال تو فقط جنگ و بدبختي مردمو ميخوان ..چه نفعي از بدبختي مردم ميبرين شما ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
کسی که مدافعان کشور را جنگ طلب می نامد ستون پنجم دشمن است. آری. می شد برای اینکه جنگ نشود اروند را بدهیم به صدام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
از شما جناب مطهری چنین حرفهای ساده لوحانه بعید است شما در کرسی مجلس برای ما کار میکنید؟ متأسفیم که آیت الله مطهری به دنبال انسانسازی بود اماازشما .....، یعنی اینقدر شما و همکیشان شما ساده لوح هستند که تا به حال واقعا متوجه نشدند که آمریکا یا انگلیس یا هر کشور دیگه که دشمن آیین شماست به دنبال از بین بردن اصل دین شماست . برای اونا که مهم نیست چه دولتی با چه عقیده ای در جمهوری اسلامی ایران سر کار میاد اونا به دنبال موقعیت استراتژیک ایران و از بین بردن تفکر شیعه و عقیده ظهور آقا امام زمان هستند، بابا اگه رهبر نباشه شماها یه شبه کشور و همه چیز ما رو به باد میدید، این چه آمریکایی بود که شما دست از ترسش برنمیدارید، خدا میدونه که ظهور اقا هنوز وقتش نیست با شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
این حضرات برجامی بی چشم و رو تر و بی حیا تر از این حرفها هستند که بپذیرند که چه خیانتی کرده اند. تازه آمریکا را دارند تطهیر نمی کنند و می گویند تقصیر شما است که موشک پرتاب کردید! و این یعنی آنکه تازه ما فهمیدیم در برجام اینها تعهدات موشکی هم داده بوده اند و ما خبر نداشتیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
آقای علی مطهری باید از این اظهار نظراتش شرمنده باشد،هیچ انسان عاقلی بازوهای قدرتمند کشورش را به سخره نمی گیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
سلام ودرود خداوند بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری عزیز و بزرگوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
جناب مطهری در جایگاهی که هستید نون اسم و رسم پدر بزرگوارتان را میخورید والا شما معلوم نبود چه کاره میبودید و نطق بزرگتر از حدتان بر زبان نمیاوردید . ای کاش امام خمینی( ره) ، ای کاش بهشتی ، ای کاش رجایی و ای کاش مطهری زنده بودند ، ایکاش همت ، باکری ، حججی و امثال اونها جای همه شما نماینده ها و وزرا بودن ، بعد ببینیم تمام این وکلا و وزرا کجا بودند.به عقیده و مرام پدرتان اهانت نکنید ؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
سلام شرمنده باید کسانی باشندکه سالهاست سرخودراتوی برف کرده'حقوقهای کلانرامیگیرندودرصف اول نمازحاضرندوخودرابازوی انقلاب میدانند وفقط ازجنگ سخن میگویندولی ازدردبیکاری،فقر،اعتیادوهزارمرض روحی وجسمی که به جان مردم افتاده بی خبرندومابدبختیمان ازاین است تاریخ نخوانده ایم وسخن زیاداست ازجهل مردم بی سودو.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
سلام دوستان عزیز.میخوام به آقای مطهری بگم که آقای نایب رئیس مجلس شما چرا مثل مردم زندگی نمیکنید چرا مثل مردم بر ضد آمریکا و دشمنان این انقلاب نمی ایستید .چرا اینقدر از این ترامپ حرومزاده روانی میترسید .ما همانند رهبرمان از آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سایر نوکرانشان بیزاریم و در مقابلشان می ایستیم و ترسی نداریم چون خودمان و فرزندانمان در ایران عزیز زندگی میکنیم و هیچ وابستگی به غرب نداریم .متاسفانه مردم شعار مرگ بر آمریکا و .... سر میدهند اما آقا زاده ها در آمریکا زندگی میکنند ما ایرانیان از ترامپ فقط یه خواسته داریم که آقا زاده ها را با لگد بیرون بیاندازد تا همه ایران هم صدا و با هم مرگ بر آمریکا را سر بدهند .آقای مطهری فراموش نکن که صدقه سر این نظام و مردم است که نایب رئیس مجلس شدی نترس و از رهبر و سپاه دفاع کن.چون اگر سپاه و این موشکها نبود الان شما وجود نداشتی و مشخص نبود کجا بودید و در چه وضعی زندگی میکردی شما در حدی نیستی که برای امنیت ملی این نظام تصمیم بگیری شما عددی نیستی که برای سپاه تصمیم بگیری شما اگر ادعای زیادی داری بشین و در مجلس تصمیم درست بگیر که این وضع اقتصادی پیش نیاید.ما حرف امام عزیزمان را فراموش نمیکنیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود شما مسئولین هم فراموش نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
واقعا خجالت اورست که نامطهری بخواهد کشور مثل لیبی بشود اگه موشک از ایران بگیرند با چی میخوای جلوی اجنبیها را بگیریم نیرو هوایی داریم امکانات پیشرفته زمینی داریم چرا نماینده مجلس اینقدر ساده لو انها برجام را امضا کردند هسته ای را بتون کردند دیگه تنها مشکل موشکی وبعد از ان پهبادی وتمام فقط خدا کسایی را که به ملت و کشور ایران خیانت میکنند وسیاستهای امریکا وعربستان را اجرا میکنند تا اقتدار ایران را بشکنند خوار و ذلیل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
دو مسئله در فاصله کمی از امضاء برجام آمریکاییهارا بر آشفت چه دموکراتها و چه جمهوریخواهان . مسئله اول قضیه ملوانهای امریکایی بود که نوع برخورد ما تحقیر آمریکاییها را در پی داشت و درتلافی امریکاییها تحریم بانکی را رفع نکردند که هیچ ، وزیر خزانه داری خود را راهی کشورهای مختلف کردند و تهدیدشان کردند که اگر با ایران کار کنید جریمه میشوید مسئله دوم پرتاب چند موشک بود که به نظر بنده بهتر بود دیرتر آزمایش میشد . این دو موضوع بهانه دست دشمن داد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار