اعتماد به وعده دشمن در بیان رئیس مجلس موج می‌زند/ نمایندگان گرفتار سطحی‌نگری، تاثیرپذیری و بی‌منطقی لاریجانی هستند
زاکانی:
نماینده سابق مردم تهران تاکید کرد: اعتماد به وعده دشمن در بیان روسای مجلس موج می‌زند و اعضاء گرفتار سطحی‌نگری، تاثیرپذیری و بی‌منطقی ایشان هستند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
مهدی محمدی کارشناس مسائل راهبردی در آستانه اتمام رسیدگی به لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) و تصمیم گیری نهایی درباره آن در مجلس، نوشت:
مجلس شورای اسلامی یکشنبه درباره CFT به عنوان تنها و البته اصلی ترین جزء باقی مانده از برنامه اقدام FATF در ایران تصمیم خواهد گرفت. درباره بی فایده بودن همه این داد و قال ها بر سر FATF در این مدت به تفصیل سخن گفته شده است.

از اینکه اجرای کامل برنامه اقدام در ایران به دلیل پابرجا بودن تحریم های ثانویه بانکی امریکا هیچ کمکی به تسهیل مبادلات بانکی ایران نخواهد کرد و تنها به هوشمندتر شدن تحریم ها می انجامد، تا اینکه FATF بازوی خزانه داری امریکاست، هدف اصلی آن گرفتار کردن نهادهای داخلی ایران به بلای بی درمان خودتحریمی و جنگ داخلی اقتصادی است و اینکه وزارت خارجه به جای این همه لابی و انرژی برای FATF اگر توان خود را صرف شکستن اجماع در جلسه تصمیم گیری FATF درباره بازگشت ایران به بیانیه عمومی بکند، خیلی راحت تر و ساده تر منافع کشور را تامین خواهد کرد. این ها همه حرف هایی است که بارها زده شده و البته نشنیده اند چنانکه در داستان برجام هم نشنیدند.

در اینجا اما من می خواهم درباره یک پس پرده سخن بگویم. اگر راز این همه اصرار دولت و حامیان آن به تصویب CFT و اجرای کامل برنامه اقدام قولی باشد که به اروپایی ها و در کنار آنها دموکرات ها داده اند، آن وقت تکلیف چیست.

اغلب می دانیم که دولت آقای روحانی بر سر تاسیس یک Special Purpose Vehicle (SPV) با اروپا تفاهم کرده که حتی خود اروپایی ها هم دقیقا نمی دانند چیست و چگونه قرار است کار کند. هر چه هم که باشد، همه متفقند نمی تواند با تحریم های ثانویه امریکا مقابله کند واساسا ماموریت آن، این نیست.

سوال این است: برای تفاهم روی مکانیسمی که اساسا معلوم نیست چیست و شانس بسیار اندکی برای مقابله موثر با تحریم های امریکا دارد، چرا باید هزینه ای به بزرگی FATF را پرداخت؟ مذاکره کننده هوشمند آیا چنین امتیازی را جز در ازای یک امتیاز نقد و بزرگ، واگذار می کند؟ می دانم که دوستان دولت هرگز خیرخواهی امثال ما را نخواهند پذیرفت اما برادرانه می گویم برای هدایت شدن به کوچه بن بست اروپا، برگی چنین بزرگ از امتیازهای مرتبط با امنیت ملی را تقدیم دشمن نکنید. حداقل چیز درخوری بگیرید و بعد امتیاز بدهید. روا نیست ملتی به رشادت ملت ایران فقط ظرف 3 سال از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

[جواب حقیر: کلاه گشاد دیگری که آمریکا با کمک اروپا سر دولت و مجلس ایران گذاشت و اسم آن را در تاریخ اینطور نوشتند: FATF ]
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
لاریجانی ها همیشه در این مملکت راحت طلب و خیانت کار بودند در دهه 60 برادرشان جاسوس بود هی پرده پوشی کردند . بعد خود لارجانی امنیت ملی خیانت کاری های کرد که پوشیده ماند بعد رهبر یا ساده است یا خودش با وطن فروشان و خیانت کاران است که برادر هم شده ریس قوه قضاییه .. اگر پیام صوتی رهبر هم در ایستاگرام واقعی باشد که وای بر این مردم با این رهبر و مدیران که تشنه خون مردمند . دستور مقابله با مردم را می دهد این رهبر است چندین سال است ما در سختی هستیم هیچ دستور عملی نمی دهد ولی برای مقابله با مخالفان دستور می دهد به برخورد نیروی انتظامی و شپاه و ارتش پس فرقتان با دوره شاه چیست حتما تجاوز به زندانیان را هم شما فتوای داده اید که حلال است .وای بر این مردم که برای اعتراض به فساد رهبر کشور که مثلا نماد مذهب توسعه به جنگ و آماده باش می دهد شما جرات ندارید با دشمن مقابله کنید ولی برای مردم داخل حکم مقابله و برخورد می دهید . این اسلام اسلام معاویه است دزدان و خیانت کاران در امان هستند و جوانان خود رهبر یکی نرفت شهید حرم شود پس چه توصیه ای که جوانان مرد ضعیف این کشور بروند جنگ و شهید شوند ولی آقا زاده ایشان پیر هم که شود یک تیغ به پایش نرود . این اسلام معاویه و پسرانش یزدیند . امام حسین با خیانت و دزد و متجاوزگر مقابله می کرد . و فرزندان خود را تا علی اصغر در این راه داد .چرا ایشان نه پسری در جنگ نه در حرم نه هیچ جای دیگر . حال هم با این قرار دادها حتما برای حساب پسرانش نگران است .
ناشناس
Germany
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
گلستان ،ترکمانچای،برجام ..و اکنون FATF...دو مورد اولی وقتی بود که ایران در ضعیفترین وضع خود بود...واین دو آخری در دوره ای که ضعیفترین مسئولان را تجربه میکنه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
اضهار دینداری و میهن پرستی بسیاری از افراد مسعول از صدر تا زیل کشور ایران بسیار ازار دهنده شده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار