قاچاق دام زنده یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در کشور است
سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گشت‌های تعزیرات در میادین میوه و تره‌بار و دیگر بازار‌ها فعال‌تر از گذشته خواهد شد و هموطنان در صورت مشاهده گران‌فروشی مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اقا سوال اینه مگه مسئولان آمار ندادند که در ۸ ماه ۹۲۷۰۰۰ رأس گوسفند قاچاق شده !!؟ فرض میکنیم ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تا رأس گوسفند اول و دوم و سوم و.. قاچاق شد و مسئولین خبر نداشتند بقیه اش چی !؟ از اون موقعی که خبر دار شدند چرا جلوش رو نگرفتند !!؟

یعنی ۹۲۷۰۰۰ تا گوسفند قاچاق شده بعد مسئولین خبر دار شدند !!؟ یعنی مملکت رو آب ببره مسئولین ما رو خواب میبره ! از خواب اصحاب کهف بیدار شدید و یهو فهمیدین ۹۲۷۰۰۰ رأس گوسفند قاچاق شده !!؟ ها !!؟

وزارت اطلاعات به این قدرتمندی نیروی انتظامی به این هوشیاری و قاطعیت مرزبانهای باغیرت هیچکدوم نفهمیدند که داره این تعداد گوسفند قاچاق میشه !!؟ میشه باور کرد !؟

با عرض معذرت در یک صورت میشه باور کرد و اون اینه که این حجم از قاچاق با چراغ سبز و همکاری و مجوز برخی زیر مجموعه های دولتی انجام شده باشه
فقط در اینصورت هست که ۹۲۷۰۰۰ رأس گوسفند و بعبارتی دیگر حدودا ۲۱،۰۰۰،۰۰۰ کیلو =۲۱۰۰۰ تن گوشت خالص یا معادل ۳۷۰۰۰ تن گوسفند کامل، تونسته از جلوی چشم وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و مرزبانها رد بشه و از کشور خارج بشه
ارسال نظرات
آخرین اخبار