نگاهی به ۲۴ ساعت التهاب آفرینی در عرصه سیاست خارجی کشور/ هزینه این «قهر و آشتی» را چه کسی پرداخت می‌کند؟
گزارش | از سیر تا پیاز یک استعفا
اولین اثر استعفای بی ظرافتِ ظریف که دقیقا همزمان با حضور تاریخی بشار اسد در کشور بود؛ ضربه ایست که به اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت وارد شد و باعث شد تا این نماد و پیروزی بزرگ به حاشیه رود.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
جنا ب آقای دکتر ظریف: ای کاش قبل از استعفای سیاسی و نا به جا زودتر در خلوت خود اندیشه کرده و به متن پیام خود ارزش می نهادی تا اینگونه ثمره دلاوری‌ها و رشادت‌های بزرگ‌ مردان میدان مقاومت و ایثار را خدشه دار نمی نمودی، و به جای شکست تلاش صهیونیست‌ها آنها را در احیای پروژه شوم و خطرناک امنیتی سازی ایران در صحنه منطقه‌ای یاری نمی کردی. امید است دولتمردان تدبیر وامید یکی پس از دیگری به جای فرار از پاسخگویی عملکرد نا کارآمد 5ساله خود اینک با همدلی و هم‌افزایی در کنار همفکری و نقد سازنده، و با عنایت الهی، کاستی‌های موجود را جبران و مسیر باقی‌مانده را با امید و خودباوری برای کمک به پیشرفت اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم ادامه دهند.

تمامی ما ایرانیان بدون توجه به گرایش سیاسی و یا مذهب و قومیت در یک کشتی نشسته‌ایم و چه نیکوست که در آستانه نوروز، همه دغدغه های مشترک خود را به امید و فرصتی برای امنیت و پیشرفت درون‌زای ایران عزیز و برون‌گرائی خودباورانه و تعامل سازنده با جهان تبدیل کنیم تا کشتی ایران عزیزمان در دریای پرتلاطم جهان پساغربی مسیر پیشرفت و تعالی را بپیماید. و براین باور باشیم که کرامت ،لطف و نصایح پدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فقط وفقط برای آن است ، تا این کشتی در دریای پرتلاطم جهان پساغربی مسیر پیشرفت و تعالی را بپیماید. علیرضا انباز 97/12/10
ارسال نظرات
آخرین اخبار