فیلم/ پای درد دل مردم؛ گلایه های مردم از اوضاع معیشتی و وضعیت بازار شب عید  
تعداد نظرات: ۴ نظر
کد خبر: ۷۵۱۰۲۱
«تریبون آزاد» خبرگزاری دانشجو در بازار تهران/ قسمت اول
تریبون آزاد خبرگزاری دانشجو، به سبزه میدان بازار تهران رفته تا پای درد دل مردم در مورد اوضاع معیشتی و وضعیت بازار شب عید بنشیند. نخستین قسمت از این تریبون منتشر شد.
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
گزارش خطا
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Netherlands
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ايول داري
من انجا بودم به كزارشكر كه كابشن سورمه اي داشت كفتم فقط اونا كه خودتون دوس دارين بخش ميكني و حرف دل مردم نميكي ولي ديدم شرمنده شدم حلال كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
هرروزبدترازدیروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
کدام گلایه؟! ما ک راضی هستیم. مگر ارزانی ها را نمی بینید؟! تلوزیون و بخش های خبری هم از بازار پررونق میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
نشانه دیگری از اینکه سرمایه و سرمایه دار نه وطن دارد نه دین فقط سود را می شناسد. قصد توهین ندارم. افزایش قیمت اقلامی نظیر آجیل بخاطر صادر کردن انهاست و سرمایه داران آنها را می خرند و به دلار در خارج می فروشند و مردم ایران هم در داخل کشور باید معادل دلاری ان را به ریال پرداخت کنند. اگر سرمایه داران ارز حاصل از صادرات را به کشوربرگردانند باعث تقویت پول ملی می شود ولی آنها اینکار را نمی کنند تا سود بیشتری ببرند. خدای سرمایه سود است و سرمایه دار دین و وطن ندارد حتی اگر تسبیح بدست بگیرد و شعار بدهد. یعنی هیچوقت بخاطر دین و وطن سود را زیر پا نمیگذارد و چنین کاری را ضد اقتصاد میداند. در همه جای جهان همینطور است . منافع سرمایه داران فراتر از مرزها با هم گره خورده است. سرمایه داران غربی هم بخاطر سود بیشتر سرمایه های خود را در کشورهائی نظیر ویتنام و مکزیک و کشورهای با پایه پولی ضعیف بکار میگیرند تا سود بیشتری ببرند حتی اگر نتیجه اینکار فروپاشی اقتصاد کشور خودشان باشد.
ارسال نظرات