روحانی: برجام برای نجات نیاز به جراحی داشت؛ قرص‎های مسکن‌ کافی نبود/ برجام یا بُرد بُرد است یا باخت باخت
در جلسه هیات دولت
رئیس جمهور تصریح کرد: ما احساس کردیم که برجام نیاز به یک جراحی دارد و قرص‌های مُسکن یک‌ساله کافی نبوده است؛ این جراحی برای نجات برجام است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
چقدر هم جراحی شد . مثلا که چی 60 روز دیگه وقت دادید اونا از سال قبل که چند هفته قرار بود وقت بدهید کاری نکرده اند خیلی زحمت کشیدید . مثل آردم فلج همش می گید داداش یک هفته دیگه ...یک ماه دیگه و 60 روز دیگه .. اوناها هم فهمیده اند که از شما خطری پیش نمی یاد که می گن این ها خیلی از این حرف ها زده اند . فقط این وسط عمر ما مردم ایران تو فشار و استرس گذشت یا زنگی زنک یا رومی روم شل کن سفت کن راه انداختید که خیلی هم امشب ترامپ از ترس خوابش نمی بره فرانسه عوضی هم که دوباره لاف زده تحریم جدید حالا اگر همین فرانسه بخواد با پر رویی دوباره بیاد داخل و صنعت ورشکسته خودش را به مردم ایران تحمیل کند چه توتال چه خودرو سازی تو و ظریف با نیش باز و از خود بی خود شدن سینه خیز می دوید به پایشان این همه ضعف در طول تاریخ ایران نوبر است . اول انقلاب کارتر چند روز خواب از چشمش رخت بست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
مرگ بر نفوذی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
جراحی یا کالبد شکافی جسد برجام !!؟ نه اروپا و نه اعتماد کنندگان داخلی به اروپا و غرب هیچکدام دم مسیحایی ندارند که برجام مرده را زنده کنند

اگر داشتند قبل از مرگ ، برجام فشل و فلج را نجات میدادند دو سه سال وقت داشتند و اقدامی نکردند حالا بفکر زنده کردن جسد برجام افتاده اند !!؟
اونهایی که اروپا و غرب را شناختند چشمشان آب نمیخورد و امیدی به زنده شدن برجام بدست اروپا و.. ندارند
حالا یه عده ای الکی خوشحال میشن از وعده یا مهلت های پی در پی دادن به امریکا و اروپا ، خوشحال باشند
ارسال نظرات
آخرین اخبار