کدرشته محل‌های آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۸ اصلاح شد
از سوی سازمان سنجش؛
بعد از اعلام اسامی معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی دوره نیمه متمرکز دکتری، طی اطلاعیه‌ای تعدادی از رشته محل‌های مورد پذیرش در آزمون اصلاح شدند.
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
لطفا پیگیری کنید فقط یک دانشگاه پایین اومده و اصلا درست نیست این یک سیاست اشتباه کلی بوده که بدون اطلاع رسانی قبلی و یکدفعه ترازها رو به شدت بالا بردن و باید همه دانشگاه ها تراز معقولانه از رو انتخاب کنند اینطوری خیلی از دانشجوها با رتبه های عالی اصلا دعوت نمیشن. لطفا پیگیری کنید تا همه دانشگاه ها ترازشون کم شه یا منطبق بر ترازای پارسال اعمال کنن. واقعا اینطوری سهم پژوهش و تحقیقات که اتفاقا تاثیر بیشتری در پیشرفت کشور دارد نادیده گرفته میشود. امیدوارم همه دانشگاه ها به بینش دانشگاه تهران برسن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
لطفا پیگیری کنید! رشته ژنتیک مولکولی رو اصلا دانشگاه تهران نداره! و بیشتر اصلاحات اعلام شده مربوط به این دانشگاهه! تغییر تراز هم سلیقه ای شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اعتراض ما به کل دانشگاه های تهران بود، چرا فقط دانشگاه تهران در نظر گرفتید؟ اصلا چرا امسال بدون اطلاع قبلی امسال روش دعوت به مصاحبه عوض کردید؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آره واقعاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
با توجه به اصلاحات اعمال شده در تهران کماکان داوطلبان در شهرهاي مهم ديگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و یزد، به حق خود نرسيدند
اميدوار خبرگذاري مهر پيگير حق تضييع شده داوطلبان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
با توجه به اصلاحات اعمال شده در تهران کماکان داوطلبان در شهرهاي مهم ديگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و یزد، به حق خود نرسيدند .اميدوار خبرگذاري دانشجو پيگير حق تضييع شده داوطلبان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات،
سازمان سنجش دیروز حدنصاب دعوت شدگان به دانشگاه ها را در معنای عام و در سطح کل دانشگاه ها قرار بود اعلام کنه، اما...... دیروز این کار را نکرد و تنها در رشته های دانشگاه سطح اول کشور یعنی دانشگاه تهران و برخی رشته های بهشتی و گیلان تراز را پایین برد.
حال نکته اینجاست که چرا عدالت را برای همه اجرا نکرد و به همان نسبتی که برای دانشگاه تهران تراز رو کاهش داد برای همه این کار را نکرد. آیا واقعاً مسأله زیاد سخت و مستلزم تایید و درخواست دانشگاه ها از سازمان بود.
چرا پاسخگویان این عرصه که همان مسئولان سازمان هستند پاسخ چنین بدعدالتی را نمی دهند؟
چرا این مسأله برای سازمان سازمان سنجش زیاد مهم نیست؟
تنها قشر اندکی از داوطلبان دکتری 98 که برای دانشگاه شهید بهشتی و مدرس دعوت به مصاحبه شدند و به دانشگاه تهران معرفی نشده اند، سود بردند....
آیا این عین بی عدالتی نیست که تراز دانشگاه تهران از حدنصاب برخی دانشگاه های شهرستانی پایین تر یا نزدیک است؟
هیچ پاسخگویی در عرصه کلان وجود ندارد که این بی عدالتی ها را بتواند برطرف و حق به جا نیامده را به داوطلبانی بدهد که بخواهند در شهرستانی دعوت به مصاحبه شوند؟
امیدوارم قبل از این که حق الناسی پایمال بشه مسئولان و آنهایی که بر روی نظرات مدیران سازمان سنجش اندک تأثیری دارند، موضوع را مطرح کنند و شاید فرجی حاصل شود، انشالله...
ناشناس
France
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خبرگذاری دانشجو چرا درمورد تضییع حق سایر داوطلبان شهرهای دیگر سکوت کرده است!!!! این تضییع حق فقط برای دانشگاه تهران نبود. اکثر دانشگاها ترازشون غیر منطقی بود.تکلیف تکمیل ظرفیت چی میشه؟ عدالت برای همه رعایت نشده متاسفانه..لطفا صدای دانشجویانی باشید که حقشون پایمال شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
دوستان اگر ایده ای برای اعتراض به شیوه درست و متمرکز دارین که نتیجه بخش باشه بگین. تا همه حمایت کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
سلام
این بی عدالتی است که فقط یک دانشگاه ترازش رو بیاره پایین. هدف کاهش تراز دانشگاه های شهرستان هم هست. اگه این اتفاق نیفته از تقصیرات شان نمیشه گذشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
میشه بپرسم چی اصلاح کردن؟ به کی باید بگیم با همون ظرفیت پارسال تعداد دعوت شده ها خیلی کم تره. این مرحله که زحمت یک ساله ما به هدر رفت، لااقل تکمیل ظرفیت دوباره بزارید، چی جوری می تونید به این راحتی با اعصاب و روان یک سری افراد بازی کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
باسلام. تراز ریاضی دانشگاه اصفهان هم نسبت به پارسال بالا می باشد به طوری که فقط تا رتبه 185 به مصاحبه دعوت شده اند. ما که دیگه همگی فقط امیدمون به خداست.......
ارسال نظرات
آخرین اخبار