چرا ظریف مدرسه را به دانشگاه ترجیح می‌دهد؟ / همه دعوت‌های بی‌پاسخ دانشجویان از آقای وزیر!
گزارش|
حضور ناگهانی ظریف در یک مدرسه متوسطه اول و همراه‌شدنش با دانش‌آموزان ۱۴ ساله، برای تشکل‌های دانشجویی عجیب بود. «وقت‌ندارم»‌های ظریف، در پاسخ به دعوت معلم یک مدرسه در منطقه ۱ تهران رنگ باخت.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
شما ها هنوز فکر می کنین که برجام برای کشور فایده خاصی نداشته؟ این افتخار باید توی تمام دانشگاه های کشور تدریس بشه. البته الان از مدارس شروع شده تا دانشگاه ها و همه باید اعتراف کنند که برجام خوب بوده برای کشور.
در برجام، نه متنش مهمه و نه اونچه در عمل اتفاق افتاده. برجام نامی است پر فروز در تاریخ ایران. خاک بر سر شما عرب و عبری و مانکی پرست ها که با برجام مخالفین. برید به جهنم یه جای گرم پیدا کنین برای خودتون. برجامو خدا آورده پس از خدا دعوت کنین که بیاد دانشگاهتون بی شناسنامه ها. کورین نمی بینین که دلار رو از 20 تومن رسوندیم به 13 تومن؟ نمی بینین که چقدر برای خودروهای داخلی تقاضای داخلی و خارجی زیاد شده که قیمتش چند برابر شده؟ کی تا حالا آمریکا و انگلیس توی کشور کارخانه تولید سیگار می زدن. این دستاوردا رو اگه نمی خواین ببینین عینکتونو عوض کنین که نه اسلام می شناسین و نه زبان دنیا رو می فهمین.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
برادر و خواهر عزیز دانشجو، آقای دکتر ظریف تشریف بیاورند دانشگاه که چی تحویل شما بدهند؟ بازهم همان حرف های تکراری؟ بازهم همان تعریف های تکراری ایشان از خودشان و دوستانشان در ایران و فرنگ؟ بازهم همان مراسم تکرای، بی محتوی، سخیف و بی ارزش کف و هورا کشیدن؟
اگر حوصله تان سر رفته است، از سلبریتی های تلویزیون دعوت کنید. شاید آنها بهتر بدانند «سیاست مقاومتی» چیست و چگونه باید اجرا و مدیریت شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
رفته پیش دانش آموزا چون می دونه برخلاف دانشجوهایی که میذارن جلوش که براشون صحبت کنه وابسته به ارگان خاصی نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اقا هیچی نگید ممکنه جایگاه قانونی وزارت امورخارجه جابجا بشه !!! و ی ظریف بخاطر اون بخواد استعفا کنه !!
ارسال نظرات
آخرین اخبار