از سانسور سکانس‌های عاشقانه تا شنیده نشدن صدای چاوشی + عکس
گزارش دانشجو از اتفاقی نامتعارف درباره یک اثر تحسین شده؛
اغلب مخاطبانی که با تماشای تیزرهای داغ و با عناوین بعضا زرد فضای مجازی برای تماشای «شبی که ماه کامل شد» روانه سینماها شده‌اند پس از تماشای فیلم با دو علامت سوال بزرگ مواجه می‌شوند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
به نظرتون زیاد از حد در مورد این فیلم اغراق نمیشه؟؟ وقتی به یه چیزی گیر داده میشه دیگه انقدرررررر اغراق گونه ازش تعریف میشه که دیگه حس خوبی برای ادم نمیمونه... من از این همه تعریف از فیلم دلزده شدم... برای مخاطبی مستندات ریگی و دیده فیلم غافلگیری نداره و داستانش و میدونه فقط داره سینماییش و تماشا میکنه. پس اصل غافلگیری ای که گفته میشه فیلم داره برای مخاطب بی خبر از همه جاست. در مورد ساختار هم تو جایزه دادن اغراق شد... یعنی شما میخواید بگید ماجرای نیمروز رد خون از این فیلم ضعیف تر بوده؟!؟! این همه توجه و سر و دست شکوندن برای این فیلم و نمی فهمم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
من تو جشنواره نسخه کاملش و هم دیدم... ولی اصلا با این همه تعریف کنار نمیام و اصلا قبول ندارم این همه جایزه حق این فیلم بوده!

بعضی وقت ها دچار یک جوگیری هایی میشیم... این تعریف بیش و از حد و اندازه کردن هم خودش از همین نشات میگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
خیلی قشنگ بود و معلومه که خیلی برا ساختش هم زحمت کشیدن.....واقعا خسته نباشید میگم به خانم آبیار و همه عوامل این فیلم....به نظرم جوایز هم حقشون بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار