رویترز: سطح غنی‌سازی ایران به پنج درصد می‌رسد
یک خبرگزاری غربی به نقل از یک مقام ایرانی از افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران به پنج درصد خبر داد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
۵ درصد!!؟ :)) ، قبل از برجام ما اورانیوم رو ۲۰ درصد تولید میکردیم حالا از ۳.۶۷ درصد میرسونید به ۵ درصد این میشه پاسخ قاطع به بدعهدی اروپا !!!؟
اره حتما!! اروپا با این پاسخ هاتون میترسه و به تعهداتش عمل میکنه !!؟ بهمین خیال باشید یعنی ما کشته این پاسخ های قاطعتون هستیم !!!

با قولی که ی روحانی به خانم موگرینی داده و این پاسخ های ناشی از تردید تون این اروپایی ها هم خیالشون راحته هم عمرا به تعهداتشون عمل کنند ۵ درصد !!!؟ :))

راکتور اراک رو میگین به فعالیت سابقش برمیگرده !!؟ ببخشید با بازطراحی که انجام دادین چطور میتونید بگید که به ماهیت اب سنگین بودنش برمیگرده !!؟ چطور میتونید توان ۴۰ مگاواتی این راکتور که تقریبا نصف شده رو با اورانیوم غنی شده جبران کنید !!؟

با بیل و کلنگ میفتید بجون اون سیمان و بتن هایی که در قلب راکتور ریختین !!؟ :)) چند سال طول میکشه اون قلب ۳ لایه ای که خارج کردین رو دوباره بسازید !!؟

اون اوبامای خبیثی که میگفت صنعت هسته ای ایران رو ۱۵ سال به عقب بردیم حالا با این ۵ درصد میخواهید جوابش رو بدین !!؟ جواب بدعهدی اش رو بدین !!؟ اقایان مسئول دولتی و...اگه ادعای رویترز درست باشه و کشور ما فقط ۵ درصد غنی سازی کنه بهیچ عنوان منتظر انجام تعهدات اروپا نباید باشین
ای کاش یه کم قاطعیتی که سپاه در زدن هواپیمای جاسوسی امریکایی داشت رو مسئولین دولتی میداشتند

حداقل پاسخ باید این باشه که غنی سازی ۲۰درصد به چرخه تولید برگرده و دوباره تولید بشه و در غیر اینصورت خودتون رو مسخره کردین و نمیتونید بگین که این کاهش تعهدات پاسخ قاطع به بدعهدی های غربی هاست
ارسال نظرات
آخرین اخبار