نمکی: افراد متخلف در سازمان غذا و دارو بازداشت شدند
وزیر بهداشت گفت: برخی افراد متخلف در سازمان غذا و دارو بازداشت شدند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
آقای وزیر به جای اینکه دنبال دزد رفته بگردید و موضوع استنت های قلبی را دنبال کنید برید سراغ حیف و میل بیت المال که در همین سازمان غذا و داروتون داره انجام میشه. چه دستگاههای گران قیمتی که به اسم طرحهای مختلف عوام فریبانه می خرند و میندازن یه گوشه تا هیات علمی های محترمشون سر فرصت دو تا کار شیک باهاش انجام بدند و مقاله بسازند و استاد بشند.
اگه شما جلوی نمایشهای پرهزینه مدیران آزمایشگاه مرجع غذا و دارو را بگیرید زودتر نتیجه میده تا اینکه بخواهید دنبال دزد رفته بگردید! وقتی دستگاه HRMS پنج میلیارد تومانی اونم به قیمت چهار سال پیش برای رییس آزمایشگاه غذا خانم دکتر امیراحمدی می خرند و ایشان بدلیل نداشتن دانش فنی، هنوز وقت نکردند راه اندازیش کنند! این چه معنایی داره؟!
چطوره که وقتی این حجم از بیت المال برای سلایق شخصی این عضو هیات علمی تازه کار هدر میره کسی صداش در نمیاد؟؟ چطوره که وقتی این شخص کارشناسان پرسابقه منتقد به عملکردش را، از کارهای تخصصی شون برمیداره هیچ مدیری نیست که جلوی این سوء استفاده از قدرت را بگیره؟
و در آخر چطوره که وقتی هر دو سه سال یکبار یک طرح لاکچری عوامفریبانه برای جذب پول از وزارت بهداشت ارائه میدند مثل طرح سلامت غذا، طرح جامع آلاینده های غذا، سند ملی غذا و ... چرا باز هم عموم جامعه نسبت به سالم بودن غذا وداروی مورد مصرفشان اینقدر بی اعتمادند!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
من این خانم را دو سه بار در جلساتی که با وزارت بهداشت داشتیم دیدم. بقدری دچار خودشیفتگی و توهم خودبزرگ بینی هست که فکر میکنه هیچکس به اندازه خودش آزمایشات مواد غذایی و آفتکشها را در دنیا بلد نیست
از همکاراش شنیدم که همه کسانی رو هم که بهش اعتراض داشتند تا حالا اخراج کرده. جای تاسف داره برای سازمان غذا و دارو!!!
ناشناس
France
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
بنظر بنده خسارتی که این قبیل مدیران نالایق و جاه طلب به سرمایه های علمی کشور میزنند خیلی بیشتر از خسارت دزدان ارزی هست.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خداوند شر این مدیرنماهای نالایق را از سر مردممون کم کنه. واقعا آیا اینا نمی فهمن که تربیت یک نیروی متخصص چقدر برای مملکت هزینه داره که تخصص دیگران را فدای جاه طلبی خودشون می کنند؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار