مدیرعامل قطعه‌سازی کروز: ما هیچ سهامی در ایران خودرو نداریم/ از آذر ۹۷ ارز آزاد تهیه کردیم / مشکل اصلی ۱۸۰۰ میلیارد مطالبه شرکت از خودروسازان است
در پاسخ به دانشجو:
نادر سخا گفت: ما هیچ سهمی در ایران خودرو نداشته و تمایلی به خرید هم نداریم، چرا که مشکل اصلی ما نقدینگی و مطالبه از این شرکت دولتی است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مگه این شرکت های خصوصی برای صنعت کشور قدمی بردارن
اونم اگه دولت و شرکت های خصولتی بذارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
شما یه چیزو میبینی ، بجاش خیلی چیزای دیگه رو نمی بینی،خصوصی بدون حزب کارگر یعنی استثمار و خیلی باندبازی میشه تو خصوصی ، خیلی بیشتر از دولتی وبیشتر ز هرجای دیگه حقتو می خورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دولتي ها پول اينا رو با اينهمه پرسنل نميدن بعدش ميگن گروني ماشين تقصير قطعه سازاس

بعدجالب اينه كه وقتي ميخوان از خارجيا بخرن دلار نقد تقديم ميكنن
نوبره والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هر تولید کننده میدونه که امثال این شرکت که غول و مافیای صنعت قطعه سازی هست چجوری راه رو برای فعالیت سایر شرکتها مسدود کردند.
شما اگر بخوای آب بخوری اینا لهت میکنند.
اینها دستشون تو دست مدیران نالایق خودروسازی هست
ناشناس
Netherlands
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
من سالها در این شرکت کار کردم جز خدمت و وطن دوستی چیزی ندیدم آفرین بر شرف و زحمت شما . واقعا حق کروز است که با تلاش شبانه روزی به این جایگاه رسیده . حتی در تحریم اول نیز یک نفر را اخراج نکردند و ماهها حقوق پرسنل را در حالی که کار نمی کردند پرداخت کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مدیر اجرایی در جواب اینکه کروز سهامدار ایران خودرو هست، جواب جالبی داد گفت خود کروز به عنوان شرکت حقوقی سهامدار نیست. ولی....
ولی صاحبان اصلی کروز به عنوان افراد حقیقی سهام ایران خودرو و حتی سایپا و گروه بهمن رو با نام شرکت هایی مثل آراد تصاحب کردن. ببینید اینا چه خرپولایی هستن و چقدر زالو صفتن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار