خصوصی‌بازی، خصوصی‌خواری و دیگر هیچ!
حیاط خلوت ۳| پرونده ویژه محافل قدرت و ثروت
عبدالله پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته به زندان رفت؛ با اینکه حتی ۱۱۵ نماینده ماه‌ها پیش شکلگیری هزاران میلیارد تومان خسارت به بیت‌المال در دوران مدیریت وی را به روحانی هشدار دادند، ولی هیچ خبری از برکناری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی نبود که نبود!
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
تمام واگذاری ها که از سوی سازمان خصوصی سازی صورت گرفته است باید باطل شوند و اموال و شرکت ها باید پس گرفته شوند واگذاری ها در سازمان خصوصی سازی بخش دیگر از سناریو هرز بردن سرمایه های ایران و ایجاد بحران تصنعی دشمنان توسط عیادی داخلی آنها است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
خدا میداند که این افراد (دولت بی تدبیری و ناامیدی)برای به زمین زدن...... آمده بودند؛ولی خداوند پشتیبان بود و نتوانستند، تا همین خروج امریکا از برجام این برنامه در دستور کارشان بود ولی ورق برگشت ... .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
علی برکت الله
سراپای این آقایون رو خیانت فرا گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
واقعا برای این مدیریت متاسفم...اتش به قبرتون بباره با این مدیریتتون....اه مظلومین و بیچارگان قطعا دامن شما را خواهد گرفت این وعده خداست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
خواست مردم دستگیری ومحاکمه. ..... اینها. که فقط وفقط امده تا این نظام را سرنگون کند وازاین ..... حمایت می کند. وبا برجام مردم رو بیچاره کرد.
ناشناس
Germany
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
پرونده خودرو سازی رو هم یه بررسی انجام بدید
یقیننا وضعش بدتر نباشه بهتر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
ریشه ظلم و طناب آن نازک است .آقایون در بالا نشسته اند و دم از عدالت میزنند واز آن خبری نیست .قانون برای طبقه ضعیف اجرا میشود چنانچه در قرآن آمده دست دزدان باید قطع شود و می ترسند از اینکه دست خودشان قطع شود اینکار اجرا نمی شود .خدا یاور صالحان است ایثارگر دوران دفاع مقدس
ارسال نظرات
آخرین اخبار