۶۰ تن طلا در بازار‌ ریخته می‌شود و عده‌ای خاص می‎خرند! / قوه قضائیه فقط با دزد برخورد نمی‌کند؛ دستگاه‌ها را به خط می‌کند
حجت‎الاسلام اژه‎ای:
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه این قوه برای گام دوم انقلاب برنامه ریزی می‌کند گفت: اگر دزدی گرفته می‌شود فقط با او برخورد نمی‌شود؛ تمام دستگاه‌ها به خط می‌شوند که چرا کاری کردید ارز ما در اختیار عده‌ای قرار گیرد؟
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
برای ریشه کنی فساد دزد را ول کنید شاه دزد ها را بچسبید
ارسال نظرات
آخرین اخبار