برجام از نظر رهبر انقلاب «خسارت محض» است نظر ایشان را تحریف نکنید
بر اساس مستندات متعدد، برجام از نظر رهبر معظم انقلاب، خسارت محض بود. اما متأسفانه مدعیان اصلاحات و رسانه‌های زنجیره‌ای با بی‌مسئولیتی در پی تحریف واقعیت و انداختن تقصیر و قصور خود به گردن دیگران هستند.
منبع: کیهان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
جالبه چه جوری بعضی نمی فهمند، " تفاوت نظر " منتقدان داخلی از وجود برجام(و خواستار خروج از برجام بودن) و خواست دشمنان خارجی از بیرون رفتن ایران از برجام، چیست؟!!!!!! کاملا واضح و معلوم است که اسرائیل و آمریکا و طرفدارانشان می خواهند ایران در برجام نباشد که برجامی بدتر از این ( برجام هسته ای، دفاعی و منطقه ای و ..) به ما تحمیل کنند. اما منتقدان داخلی، همین برجام را هم، تضییع کننده حقوق و عزّت مردم ایران می دانند و معتقدند با ظالم دروغگو نباید تعهدی بست و هیچ مذاکره ای با کسی که متعهد و مسئولیت پذیر نیست و نمی توان به او اعتماد کرد، نباید صورت می گرفت. (چشم امید به بیگانه داشته باشیم؛ آن بیگانه‌ای که بنایش بر تجاوز است، بنایش بر غارتگری است، بنایش بر دخالت کردن است؛ این خطای بزرگی خواهد بود. (بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش ۱۳۹۹/۱۱/۱۹)
چرا فرمان 9 ماده ای رهبری (شروط لازم برای امضاء و تأیید برجام) را رعایت و عملی نکردند؟؟؟؟!!! چرا وقتی رهبری فرمودند اگر آمریکا از برجام خارج شود، ما آنرا آتش می زنیم، این کار را نکردند؟؟؟!!!! آیا مصلحت نظام جمهوری اسلامی بر پایان دان به برجام نیست؟؟؟!!! وظیفه مجمع تشخیص مصلت نظام چیست؟؟؟؟ خب اگر برجام فایده ای دارد به ما هم بگویید بدانیم حفظ آن چه مصلحتی دارد!!!!!!!
ما هر چه می کشیم (هر چه بدبختی و بیچارگی) از تفکر ساده نگری و عادی سازی روابط با استعمار و مذاکره با ظالم (اعتماد به دشمن) است و هر چه داریم از تفکر ایستادگی و مقاومت و انقلابی گری و خودکفایی و مبارزه با ظلم است. مسئله مهم این است که افرادی که این تفکرات اشتباه را دارند از کارها و اشتباهات خود پشیمان نمی شوند و اشتباهات خود را نمی پذیرند و بارها و بارها به کشور ضرر می زنند و با کمال اعتماد به نفس نظرات خود را حفظ می کنند(و حتی از حرف های دیگران به نفع افکار خود استفاده می کنند!!!!!) و کارهای خود را ادامه می دهند!!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار