مصری: یک بار به برجام اعتماد کردم و نتیجه آن را دیدم / دیگر حاضر نیستم مجددا به FATF اعتماد کنم
در گفتگو با «دانشجو»
نائب رئیس مجلس گفت: بنده از جمله افرادی بودم که به برجام اعتماد و آن را امضا کردم اما چون از اعتمادم سوءاستفاده شد مجددا این اعتماد را نمی کنم. هرکسی هم اختیار خودش را دارد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Sweden
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مجلس کاره ای نیست همه چیز رهبری است حالا چراباید یکنفربرای ایران تصمیم بگیرد چقدرشیرین است قدرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اتفاقا‌ایران‌دموکرات‌ترین‌حکومت‌را‌داره
رهبر‌عزیز‌مون‌‌تابع‌قانون‌هستن
واجازه‌میدن‌منتخبین‌مردم‌‌ازنهایت‌اختیاراتشون
استفاده‌کنند
‌انتخابات‌مجلس‌منشا‌تغییرات‌خوبی‌خواهد‌بود
اگرما‌مردم‌به‌افراد‌انقلابی‌رای‌بدیم
واگر‌به‌آدمهایی‌مثل‌این‌مجلس‌ودولت‌رای‌بدیم
وضع‌همینه‌که‌هست
هر‌غلطی‌میکنن‌وکم‌کاری‌وخرابکاریشون‌روهم
میندازن‌گردن‌نظام
۹۰درصد‌مسئولیتها‌دستشونه‌بازهم‌اپوزوسیون
تشریف‌دارن!
آره‌هم‌وطن‌جواب‌بی‌تدبیری‌‌در‌انتخاب‌صحیح
را‌رهبر‌مملکت‌باید‌بده(!!!؟؟)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اي كاش همه چيز با رهبري بود اونوقت راحت زندگيمون ميكرديم.چقدر نمك به حروميد كه خجالت نميكشيد و درس نميگيريد!!!!
مثل شما همچون سگ (هار) است كه اگر به او حمله كنى، دهانش را باز، و زبانش را برون مى‏آورد، و اگر او را به حال خود واگذارى، باز همین كار را مى ‏كند (گویى چنان تشنه دنیاپرستى است كه هرگز سیراب نمى ‏شود! (این مثل گروهى است كه آیات ما را تكذیب كردند این داستانها را (براى آنها) بازگو كن، شاید بیندیشند (و بیدار شوند)»سوره اعراف آيه ١٧٥
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
سلام:غرب و آمریکا می خواهند با ترفند اینستکس و FATFایران را به لحاظ اقتصادی و گردش مالی در چنبره تحریمی خود قرار دهند و هرگونه فعالیت ضد تحریمی ایران رارصد کرده و باآن مقابله کنند آن وقت تحریم های غرب اثر بسیار ناگوراری بر اقتصاد و معیشت مردم خواهد گذاشت اگر مسئولین با تدبیر وعاقل باشند راه صحیح و مصلحت کشور عدم تصویبFATFو حتی عدم قبول ساز وکاراینستکس پیشنهادی اروپااست. استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز تیرماه سال جاری در نشست کارگروه اقدام مالی، به‌طور رسمی وآشکارا ‌‌اعلام کرد که FATF اقدام به پیشگیری از دور زدن تحریم‌ها می‌کند . معاون وزارت خزانه داری آمریکا و ریاست دوره‌ای FATF به کنگره می‌رود و آنجا صریحاًمی‌گوید که با پیوستن ایران به CFT تهران مجبور به روشن کردن مناسبات مالی خود خواهد شد و از این طریق به آن‌ها ضربه خواهیم زد. امامحمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این صراحتا اعلام کرد که «نه بنده و نه رئیس‌جمهور تضمین نمی‌دهیم که با تصویب لوایح مرتبط با FATF مشکلات کشور رفع شود» اگر FATF برای کشور سودمند نیست و مشکلات کشور رفع نمی شودچرا دولت اصرار به تصویب آن دارد آیا این اصرار نابجا مبنی برتصویب آن شک برانگیز نیست؟ چرا دولتمردان درباره رفع مشکلات کشور با FATF تضمین نمی‌دهند؟! آیا جز این است به سرنوشت بدتر از برجام مبتلا می شود؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار