ایران باید به اشغال آمریکا درآید؛ مثل ژاپن / مرثیه‌ای بر یک رویا
گزارش|
مخالفانِ خارج‌نشین جمهوری اسلامی خواستار لشکرکشی ایالات متحده به ایران هستند تا از این طریق بتوانند نظام را ساقط کنند. مبارزان لس‌آنجلس نشین خواسته‌ی متعفّن خود را در پوششی درخشان برای مردم تئوریزه می‌کنند: پیشرفت!
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
اینقدر نفهم تشریف داری که فشار بر مردم ونمیبینی وبااین حرف مزحک می خوای ۸۰ میلیون جمعیت و تو فشار بزارین ونفعش وهم امثال تو بخورن مردم دیگه گول حرفای امثال تو رو نمیخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
خوش بحالتون که فک میکنین از ژاپنم بالاترین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
بد به حالت که انقدر حس حقارت داری!
ناشناس
Russian Federation
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
قدرت اقتصادی و توان علمی ژاپن قبل از اشغال توسط آمریکا بالاتر از خود آمریکا بود. ژاپنی ها هم طرحهایی برای تولید بمب اتم داشتند. یک دانشمند ژاپنی بنام ناگااوکا مسئول این طرح بود. در زمینه کشتی و زیر دریایی و هواپیما ژاپن کشور پیشرفته ای بود. در مورد آلمان سطح علمی بازهم بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
فعلا که به اشغال... ن در امده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
با همین دست فرمون کل دنیا رو جا میزاریم . بچه شب پا شد به مامانش گفت ..... باش تا صبح دولتت بدمد . آره عزیز دلم آره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بدلیل عملکرد غلط و مغرضانه چهل ساله در ایران، آمریکا به معنای واقعی کلمه سرزمین آرزوهای ایرانیان شده. اختلاس ها و وامهای بانکی بزرگ و با عجله، خالی کردن صندوقهای بازنشستگی و غیره توسط نزدیکان و وابستگان مسئولین این امر تداعی میشود که آنها اعتقادی به آینده ایشان در کشور ندارند. بهمچنین مخالفت فوق العاده قوی با قوانین پولشویی نیز همین امر را تداعی میکند. جدیدا هم با توهین پشت سرهم مسئولین کشور به مردم و تهمت انگ جاسوسی به ملت ده ها میلیون ستون پنجم برای دشمنان کشور فراهم شده است. خدا عاقبت همه را بخیر کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار