حمله اغتشاشگران به کنسولگری ایران در نجف اشرف
عناصر نفوذی و اغتشاشگرانی که پیش از این دفاتر احزاب و گروه‌های سیاسی و نیز ادارات دولتی در عراق را هدف حمله قرار داده بودند، شامگاه چهارشنبه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر مقدس نجف حمله کردند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
تا وقتی در یک کشور بدبخت جهان سومی اعتراض را حق مردم بدانید آش همین است و کاسه همین. فرق هم ندارد کدام کشور جهان سومی باشد. اعتراضات فورا تبدیل اغتشاش و آشوب می شود. ناامنی کشور را فرا می گیرد و مردم آرزوی بازگشت امنیت با دیکتاتوری مثل صدام را خواهند کرد.اما در کشورهای به اصطلاح دموکراتیک اولا احزاب شناخته و مسوولیت پذیر مجوز ااعتراض می گیرد ثانیا موضوع اعتراضاتشان مشخص است و هرگز شعار براندازانه نمی دهند و ثالثا هرگز ایجاد راهبندان و آتش زدن لاستیک هم نمی کنند چه رسد به اموال و خانه ها. اگر هم چنین موردی سر بزند پلیس همان کشورها با قساوت و بیرحمی کم نظیری سرکوبشان می کند. اما الان در عراق به مردم اجازه داده اند تا به بهانه اعتراض کشور را ناامن کنند و به پلیس هم که می گویند برخورد نکند. مطمئن باشید ادامه این روند مساوی بازگشت صدام اسنت. احتمالا کسی مثل ژنرال الساعدی قرار است صدام دوم عراق بشود.
ناشناس
Sweden
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
پیاده نظام استکبار در غالب مهاجرین عراقی با چمدانی از اسکناسهای اسکاندیناوی عازم عراق می شوند و اتش سلطه علیه ایران را در عراق مشتعل می کنند. تعداد زیادی از مهره های نفوذی در دستگاه های عراقی از سوئد مهره چینی شده اند. یکی از اهداف و سیاستهای اصلی و هدفمند مهاجرتی سلطه نفوذ نرم گرم و سخت در جبهه مقاومت است و ریز برنامه مفصل و طولانی برای استحاله مقاومت از این طریق در برنامه و انجام است. اتش در سفارت خانه ایران در نجف اشرف , اتش در قلب و جان ماست. خدایا آتش دشمنانت را مبدل به آتش ابراهیمی فرما و حق را بر باطل غالب کن. انشا......
ارسال نظرات
آخرین اخبار