سردار سلامی: آمریکا با ترور شهید سلیمانی، همه سرمایه‌اش را به باد داد/ انتقامی سخت و قاطع می‌گیریم
فرمانده کل سپاه در مراسم وداع مردم دیار کریمان با شهدای مقاومت گفت: حرف آخر را اول می زنم. انتقام می‌گیریم. انتقام سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
به نظر من دانشجویان باید پیگیری کنند تا مسئولان ایرانیی و عراقی مرتبط با جایزه صلح نوبل تلاش کنند تا سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد شهید مهدی المهندس را بعنوان نامزد دریافت جایزه نوبل در سال 2019 را معرفی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سلام:بر اساس آموزه ها و عبرت های تاریخی، منطق قرآنی و مقاومت مشروع اگرانتقام از این جنایت ضد بشری آمریکادر زمان مقتضی نه دیر هنگام سخت،ویرانگر و پشیمان کننده نباشد قطعاًاستکبار جهانی این کاررا ضعف وخوف مسئولین کشور به حساب می آوردجری می شود و حملات به مراتب شدیدترعلیه منافع و شخصیت هاو حتی مردم کشورمان توسط استکبار جهانی ادامه دار می شود آن وقت جز برباد رفتن امنیت ملی وخفت و خواری ،ذلیل شدن ملت و سرکوب روحیه سلحشوری مردم وحقارت کشور دستاوردی ندارد.نمونه بارز آن اراده امریکا دربمباران پاکستان ،افغانستان ،سوریه است و نمونه تازه آن در عراق شاهد هستیم اول پایگاه حشدالشعبی را بمباران کردند وقتی که پاسخی نگرفتند فرماندهان حشد و سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رسانند اخیراًهم دوباره به کاروان بسیج مردمی عراق حمله کردندو عده ای را به شهادت رساندند. انتقام از امریکا نه یک یا چند مقام ارشد نظامی امریکا است زیرا به اندازه یک موی سر سردارسلیمانی و همرزمانشان هم ارزش ندارندبلکه حمله به چندین ناو و پایگاه امریکا در منطقه و ویرانی آنها بطور کامل است ضمنآ در انتقام از شیطان بزرگ باید خون شهدای حشد الشعبی و فرمانده مظلوم و شجاع آن ابومهدی مهندس هم مد نظر باشد زیرا آنها هم برای اعتلای اسلام و سرکوب داعش و ایادی استکبار شجاعانه جنگیدند و خون شان به ناحق ریخته شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار