ظریف: اگر مفاد برجام نقض شود مکانیزم‌های ما فعال می‌شود / هنوز در امپراطوری بریتانیا صبح نشده است
وزیر خارجه ایران در کنفرانسی در پایتخت هند تصریح کرد که واشنگتن گمان‌ می‌کرد که با ترور سپهبد سلیمانی مردم در خیابان‌های تهران و عراق به رقص درمی‌آیند و این نمایانگر جهل و استکبار آمریکا است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خاک برسرت با شاخص انگلیسی ات . تو که اصالت ایرانی بودنت را کامل از دست داده ای و سر تا پا انگلیسی شده ای . از حرف زدنت به زبان انگلیسی در تمام محافل گرفته تا حشسر و نشرت با انگلیسیها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سلام: وقتی در تیم مذاکره کنندگان برجام نفوذی کشف شود شخصی مثل دری اصفهانی گفته می شوددر خصوصی‌ترین جلسات اقتصادی کشور حضور داشت و اطلاعات را برای دشمن در لندن ارسال می‌کرد و همین موضوع سبب شد تا تحریم‌های ظالمانه بیشتری بر مردم تحمیل شود. و وقتی تیم مذاکره کننده در مذاکرات برجام به شروط مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی اعتنا و اصرار نکنید.وقتی که فقط در اعضای تیم مذاکره امریکا حدود 160نفراعم از متبحرین مذاکرات و روانشناسان باشندو اعضای تیم مذاکره ما کمتر از16 نفر باشند.وقتی آقای رئیس جمهور در جریان مذاکرات می گفت توافق کردن بهتر ازعدم توافق است و مقامات امریکایی می گفتند توافق نکردن بهتر از توافق بد است. وقتی مقامات ارشدو شخص رئیس جمهور ایران همه چیز را به برجام گره زدند و به توان داخلی توجه کافی نکردند. وقتی در برجام شرط نکردید که پس از انعقاد آن علاوه بر لغو تحریم ها هیچ گونه تحریم جدیدی تحت هیچ عنوان از سوی امریکاو غرب نباید علیه ایران وضع گردد. وقتی اعضای ارشد تیم مذاکره اعم از آقای عراقچی معاون وزیرخارجه و آقای ظریف وزیر خارجه خسارت برای خروج یکجانبه امریکا یا هر طرف دیگر تعیین نکردید باید سرنوشت برجام به این روز بیفتد و کشور های غربی وآمریکابه هیچ یک ازوعده های خود عمل نکنند بلکه تحریم هارا هم تشدید کنند. ایران هم باید متقابلاًاروپا و غرب را تهدید کند در صورت اجرای مکانیسنم ماشه ایران از پروتکل الحاقی وان پی تی خارج می شود و هیچ گونه تعهدی را در مقابل برنامه صلح آمیز هسته ای صلح آمیزنمی پذیرد وهمه تعهدات پذیرفته شده تا کنون لغو می گردد. مگر رهبری حکیم نگفتند تهدید باید در برابر تهدیدباشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
هنوز هم میگن اگر مفاد برجام نقض شود !! نکنه دوباره بدعهدی های اروپایی ها رو هم نقض فاحش نمیدونید
همینکه اروپایی ها در گفتارشون به برجام پایبند هستند و عملکردشون ۱۸۰ درجه برعکس هست و بوده یعنی برجام نقض نشده !!؟

مگه چیزی هم مونده که نقض نشده باشه !؟ مگه اروپایی و ا به تعهداتشون عمل کردند !!؟ عمل نکردند یعنی نقض برجام محسوب نمیشه !!؟؛))
چی سر برجام بیاد شما راضی میشی بگی برجام گور بگور شده نقض شده !!؟
وقتی میگیم گام پنجم اعلامی دولت درکاهش تعهدات برجامی فقط روی کاغذ اجرا میشه باور نمیکنید !!؟ بفرمایید تحویل بگیرید این اظهارات ی ظریف رو که مدعی است هنوز تمام مفاد برجام نقض نشده

اگه منظور ی ظریف تعهدات یکطرفه ای است که ما داریم اجرا میکنیم بله اونها‌نقض نشده و کماکان در حال اجراست اما اگه تعهدات طرف های خارجی رو منظورشون هست که باید گفت اینها مگه چیزی مونده که بهش عمل کرده باشند و نقض محسوب نشه !!؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار