با «شبکه شاد» آموزش‌ها در بستر امن داخلی انجام می‌شود
حاجی‌میرزایی:
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با ایجاد شبکه شاد همه آموزش‌ها در بستر شبکه امن داخلی انجام می‌شود گفت: برای سال تحصیلی جدید هم برنامه‌ریزی می‌شود تا اگر مدرسه تعطیل شد چطور و اگر برقرار بود چگونه آموزش‌ها ادامه پیدا کند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور مسئولین محترم آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کشور

سلام علیکم
با احترام به استحضار می رسانیم به عنوان اولیای دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر میانه به استحضار می رسانیم الان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی دوره دوم میانجی شهر میانه شاهدیم که حدود دو سوم دبیران از تعطیلات بارش برف اواخر بهمن 98 فعالیت آموزش مجازی آن چنانی نداشتند و از اردیبهشت در کانال شاد نیز از ارایه مطالب آموزشی درسی مستقیم برای دانش آموزان خبری نبود و چند فیلم آموزشی موسسه آلا را در کانال شاد می گذاشتند که قابل فهم برای دانش آموزان نبود.
ولی الان موقع امتحانات آزمون آنلاین خرداد پایه های دهم و یازدهم چنان سئوالاتی بدون هیچ گونه آموزش برای دانش آموزان مظلوم ارایه می دهند که این بچه ها حتی OPEN BOOK نیز نمی توانند جوابشان را پیدا کرده و بنویسند یعتی سئوالاتی فراتر از المپیک و آزمون PHD تخصصی !!
متوجه نمی شویم هدفشان چیست؟؟
در برخی مناطق استان ما سئوالات حتی در مواقع عادی متاسفانه به گونه ای مطرح می کنند که خود همکاران دبیران نیز در جواب دادن به آنها کم می آورند !
به خاطر همین است که شنیده ایم گویا طراحی سئوالات نهایی را نیز چند سال می باشد دیگر به خاطر این سختگیری های بیش از حد به استان ما -آذربایجان شرقی- نمی دهند.
از حضور شخص وزیر محترم و عزیزان تلاشگر وزارتخانه آموزش و پرورش خواهشمندیم رسیدگی مبذول فرمایند تا با این اوضاع بسیار نامطلوب طراحی سئوال آزمون آنلاین و بدون تدریس برای دانش آموزان میان پایه دبیرستان دوره دوم میانجی در شهر میانه که زرنگترین دانش آموز نیز بیشتر از 12 یا 13 نمی تواند بگیرد، تجدید نظری اعمال شود تا نمرات فرزندان دانش آموزمان پایین نیاید.
والله آن قدر خودخوان درس خوانده اند که دچار ضعف بینایی شده اند.
قابل ذکر است در مدت 4 ماه اخیر تعطیلی دبیرستان ، کلاس تقویتی نیز در آموزشگاههای بیرون دایر نبود تا فرزندانمان را حداقل در آنجا ثبت نام کنیم تا از آموزش عقب نمانند.
معضل دیگر این که حتی در ایام آزمون آنلاین نیز چندین بار این روزها از ساعت 11قطعی برق در شهر میانه باعث شده دانش آموزان به سئوالات به دلیل قطعی مودم و اینترنت و خاموشی رایانه دسترسی نداشته باشند.

خواهشمندیم رسیدگی و حمایت عاجلی از دانش آموزان دبیرستانی میانجی میانه در این ایام خاص کرونایی مبذول فرمایید.
با سپاس
والدین دانش آموزان میان پایه دبیرستان دخترانه نمونه دولتی میانجی شهر میانه

رونوشت:
حضور ارجمند رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی جهت بذل عنایت ویژه و دوران کرونایی به دانش آموزان مظلوم میان پایه دبیرستان دخترانه میانجی شهر میانه


حضور ارجمند نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و اصحاب عزیز رسانه جهت بذل عنایت ویژه و دوران کرونایی به دانش آموزان مظلوم میان پایه دبیرستان دخترانه میانجی شهر میانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار