شایسته نیست مردم دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند / دولت مصمم است این مشکل به سرعت حل و فصل شود
روحانی در گفتگو با وزیر راه:
رئیس جمهور گفت: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل و فصل شود.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
نمیدونیم چرا این حرفها رو حالا میزنند !!؟ اونروزی که وزیر مسکن شما میگفت افتخارم این است که یک مسکن مهر افتتاح نکردم و مسکن مهر رو مزخرف میخواند اونروز کجا تشریف داشتید!؟ اونروز چرا سکوت کرده بودین !؟

یادتون رفته که میگفتین مسکن مهر تورم ایجاد کرده !؟ تورم و گرانی فعلی در نبود مسکن مهر بفرمایید از کجاست !؟ حالا که ساخت مسکن مهری در کار نیست و نبوده
بعد از اینهمه سال یکهو یادتان امد مردم معضل مسکن و گرانی مسکن دارند !؟؟

نتیجه ۶ سال اتلاف وقت در زمینه مسکن سازی این شد که هم مصالح و اهن الات ساختمانی گران شد و در نتیجه اون و دیگر دلایل، قیمت زمین و مسکن ۱۳۰ درصد در تهران گرانتر شد و در مناطق دیگر کشور هم قطعا در افزایش قیمت مسکن تأثیر گذاشته

نمیدونیم چرا تو سال اخر دولتتان به فکر به زبان اوردن چنین سخنان زیبایی افتادین !؟

حالا که چند سالی است نورچشمی ها و دلال های مسکن جیبهاشون رو از قبل گرانی مسکن پر کردند و بسیاری از مردم باید خانه دار شدن رو در خواب و خیال ببینند حالا بفکر افتادین !؟

شما غصه مردم رو نمیخورین
حالا هم که بفکر افتادین یا بخاطر مالیاتی است که میتونید از خانه های خالی بگیرین
یا بخاطر ترس از شکست دوباره در انتخابات ۱۴۰۰ هست که یاد مردم و معضل گرانی مسکنشون افتادین
در عین حال که اینکار لازمه اما تفاوت زیادی بحال بی مسکن ها و اجاره نشین ها نمیکنه چون طرف هرچی هم مالیات بده باز براش میصرفه که خونه های متعددش رو خالی نگه داره که بعد قیمت خوب بفروشه

بسرعت مصمم هستین این مشکل رو حل کنید یعنی رفت واسه دولت بعدی، به کدوم وعده و وعید هاتون تو این ۷ سال گذشته عمل کردین که به این یکی اونهم در طول یکسال بخواهید عمل کنید !؟

اره با این دلار ۱۸۰۰۰ تومنی هم مشکل گرانی مسکن بسرعت حل خواهد شد !!!

فقط لفاظی و حرف زدن بلدید و با کلمات بازی کنید و سر ملت و نماینده های ملت با وعده و وعید شیره بمالید تا حالا مگه غیر از این بوده !؟

وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی عوض کردین اما همچنان مشکل گرانی ارز هست ، دیواری که از اول کج‌ساختین رو از وسط بخواهید صاف بسازید خراب میشه حالا چند ردیف اخری دیگه باقی مونده حالا یادتان امده دیوار کجه !؟ و مردم مشکل گرانی مسکن دارند !؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار