می‌توان به نیاز طبیعی سبک پوششی زیبا در چارچوب درست پاسخ داد/ زمام هویت پیروان مدلینگ در دست عرضه‌کنندگان محصولات تجاری
کارشناس مطالعات زنان در گفتگو با دانشجو:
پدر روابط عمومی می‌گوید: «با تحریک ناخودآگاه و تمایلات درونی انسان‌ها می‌توانیم افراد را ترغیب کنیم چیز‌هایی بخرند یا نیاز‌هایی داشته باشند که واقعا نیاز ندارند. یعنی برای جامعه نیازسازی و افراد را برای استفاده از محصولات جدید ترغیب کنیم.» اتفاقی که در مدلینگ می‌افتد همین است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار