ماجرای اعتراض دانشجویان دکتری به بخشنامه جدید دانشگاه آزاد چه بود؟
گزارش |
اجرای بخشنامه جدید دفاع از پایان‌نامه‌های دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد موجب شد تا بسیاری از دانشجویان با تجمع در دانشگاه آزاد به اعتراض بپردازند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
یک زمانی اگر خاطر مبارک باشد فرمودند آقای جاسبی و ... در دانشگاه آزاد بیزینس میکنند و چنین و چنان . اما حال شاهد هستیم پدر گرگان وال استریت بخشنامه هایی ابلاغ میکنند که سراسر نشات گرفته از پول است چرا هزینه مالی و سنوات ناشی از عدم چاپ مقاله در ژورنالهای بین المللی که بخاطر نگاه خاصمانه به کشور و ملت ماست را دانشجو باید بپردازد . چرا تحصیل کرده های ما باید بخاطر نگاه بنگاهی آقایان به مسئولین کشور بی اعتماد و بدبین شوند . درآمد زایی تا یک حد زور گیری انصاف نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
متاسفانه این اعتراضات اصلا منطقی نیست. در همه جای دنیا جهت خروجی دوره دکتری بسیار سخت گیری می کنند و این افراد اگر توانایی عبور از فیلترهای علمی را ندارند قطعا مانند همه جا بایستی حذف گردند. متاسفانه در سالهای اخیر ورودی دوره های دکتری به شدت بالا رفته است و کیفیت خروجی بسیار افت کرده که سبب آسیب به وجه دوره دکتری در ایران شده است. از همه مسئولین محترم خواهشمندیم علاوه بر کنترل بیشتر بر ورودی دوره دکتری و کاهش ظرفیت به شدت بر خروجی دوره دکتری نظارت و از دانش آموختگی افراد ناتوان و ضعیف که بعضا وارد این دوره شده اند به شدت جلوگیری نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
ببخشید هیچ جای دنیا 4 بار در سال پیش دفاع نمیذارن و مجبورتون نمیکنند یک ترم بعد از پیش دفاع، دفاع کنند
چاپ مقاله هیچ دلیلی بر توانمندی نیست اکسپت مقاله مقوله ای متفاوت هست
از همه مهمتر دانشجویانی که ترمهای قبل وارد دانشگاه شده اند چرا باید مشمول قوانین جدید شوند
ارسال نظرات
آخرین اخبار