رضایی: مصلحت نیست هرچند سال یک سری دزد و فاسد پیدا شوند / باید تا آخرین ریال‌هایی که از بیت‌المال رفته را برگردانیم / من اعلام خطر می‌کنم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید تا آخرین ریال هایی که از بیت المال بیرون رفته را برگردانیم. مصلحت نیست که هر چند سال یک سری دزد و فاسد در این کشور پیدا شوند.
منبع: فارس
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
صبح بخیر!!!!!! ساعت خواب!!!!!!
عسل را چشید و گفت شیرین است!
ناشناس
Canada
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
در علم اقتصاد جهانی درسی یا مبحث اقتصادی .. بنام اقتصاد علی بابا و چهل دزد گوادالوپ نداریم ..
از روزیکه .. نهضت ازادی چی ها .. ملی مذهبی ها .. و توده ای ها .. و مجاهد – فدایی .. پیوندتان مبارک و یاران خیانتکار – به دکتر شاپور بختیار یعنی این وطن فروشان طمعکار و ابلهه و نادان از تاریخ خود ..
به دست بوس ضحهاک زمان .. اخوند خمینی ملعون در نوفل لوشاتو رفتند و به طمع کسب پست و مقام ..
نخستین جمهوری خر تو خری ,, مارکسیست اسلامیست شیخ فضلاللهی را برپا کردند ..
بقول و گفته شهید تاریخ .. دکتر شاپور بختیار .. اینها به دستور اربابنشان یعنی فاحشه بابلیون و ایلات متحده الکاپونی امدند تا ایران را ویران بکنند ..

دیگر صحبت و از بحث و گفتار اقتصاد در ایران با هر متخصصی کاملا بیهوده است .. چونکه در علم اقتصاد جهانی درسی یا مبحث اقتصادی .. بنام
اقتصاد علی بابا و چهل دزد گوادالوپ نداریم ..
دلایل اثبات این نظریه :
۱- اقتصاد گوادالوپی – بر پایه خدعه و دروغ ,, برای برپایی اقتصاد دلالی .. و خرید و فروش قاچاقی .. و برپایی بانکهای قرض الپسنده داخلی .. و رابطه با بانکهای خارجی برای پولشویی بنا شده ..
۲- به سخنرانی سرتا پا دروغین خمینی ملعون .. در روز منحوس ورود ش به ایران در بهشت زهرا با دقت گوش کنید ..
این دروغگو بنا بدستور اربابانش با دروغ علنی میگوید شاه اقتصاد ایران را ویران کرد .. در حالی که شواهد تاریخی و فاکتورهای رشد اقتصادی ایران و اعتبار ارزش پول ملی – – – ۱۰۰ ٪ برخلاف گفته های دروغین خمینی را ثابت میکند ..
همین خمینی ملعون نوکر گوادالوپی ها .. چندی بعد .. اینبار در مقابل منتقدین از خرابکاری اقتصادی رژیم شورشی او .. در دفاع از این فاجعه ,, و ماله کشی کردن اوضاع میگوید .. اصولا اقتصاد مال خره ..

یعنی برای غارت ومفت بری انگلیس و رژیم شرکای جمهوری غارتگران مارکسیست اسلامیست ..
اقتصاد خر تو خری .. رمالی و دلالی و خمس و زکاتی ,, باید استوار باشد .

اصولا مذاکرات برجام برای بهبود اقتصادی جهت زندگی بهتر ملت ایران نیست ..
اگر می بود با دریافت ۱۵۰ میلیارد دلار پول ازاد شده – در دوران حسین اوباما از امریکا .. و تزریق این مبلغ به خزانه ملت ایران ..
حداقل دلار ۳۲۰۰ تومانی انروز میبایستی ,, به مثلا ۲۰۰۰ تومان پایین بیاید .. نه اینکه بشود سی هزار تومان – ۳۰۰۰۰ تومان .

زنده کردن مذاکرات برجام مرده توسط انگلیس ملعون .. برای بر سر قدرت ماندن .. جمهوری دزدان .. برای جنگ افروزی و غارت منابع نفت گاز ایران و ادامه غارت منطقه .. و در نهایت ایجاد تفرقه و برادرکشی و تجزیه ایران به چند جمهوری کوچک در اینده نزدیک خواهد بود ..
مثل جمهوری گیلان اخوند میرزا کوچک خانی ..
جمهوری پیشه وری استالینیسم در اذربایجان ..
جمهوری شیخ خزعل انگلیسی در خوزستان ..
و یا جمهوری کردستان قاضی محمد در مهاباد ..
تنها راه نجات حفظ تمامیت ارزی ایران و باز گشت به اقتصاد پویا و ملی و سازنده .. برقراری مجدد حکومت ملی سکولار دمکرات شاهنشاهی در ایران با قیام سراسری فرزندان کورش کبیر درهمه شهرهای ایران میباشد ..

اینگونه میتوانیم جلوی نقشه انگلیس ملعون پدر گوادالوپیستها و جمهوری خواهان قلابی را با نام جمهوری فدرال از تجزیه ایران و برادر کشی جلوگیری بکنیم .. ( رضا شاه روحت شاد . )
ارسال نظرات
آخرین اخبار