پزشک علی انصاریان متهم به قتل شد!
دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، از برخورد مردم با خودش بعد از فوت این پیشکسوت فوتبال گلایه دارد؛ او می‌گوید بعضی اعتقاد دارند انصاریان به وسیله این پزشک کشته شده است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
من کاملا ب حرفاتون اعتمادکامل دارم ایشالاه خدانگهدارتون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دکرت هاشمیان متخصص بیهوشیه نباید مسئولیت درمان کرونا رو به همچنی کسی می دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چرا شما ها نمیفهمین این دکتره همه ی اینارو میگه که مردم جمع نشن و بیشتر مردم از کرونا نمیرن چرا اینن جوری میکنین آخههههههههههه ؟؟؟؟!؟!؟!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تو یه برنامه تلویزیونی، این دکتر و اون ورزسی نویس دوست انصاریان رو همراه با مادر علی انصاریان بیارید تا حرف هاشون رو رودر رو بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
اقا یه سوال چرا با درخواست پزشکان طب سنتی برای درمان اقای انصاریان مخالفت کردید !؟
شما که بقول خودتان همه کار کردید خوب این کار رو هم انجام میدادید

شما که با تمام تلاشهایتان شاهد فوت اقای میناوند بودید خوب چرا فقط به تلاشهای خودتان برای ی انصاریان بسنده کردید و از پزشکان طب سنتی در درمان ایشان استفاده نکردید !؟

اگر پزشکان طب سنتی کشور را قبول نداشتید چرا از پزشکان چینی که در درمان بیماران کرونایی کشورشان از طب سنتی و داروهای طب سنتی کمک‌گرفته بودند و نتیجه مطلوب گرفته بودند راهنمایی نگرفتید !؟

امروز ارتباط بین المللی بین پزشکان و محققان کشورهای دیگر با تماس های تصویری ممکن است خوب چرا از این ظرفیت استفاده نکنیم !؟

ما ظرفیت خوب پزشکان طب نوین و طب سنتی و تبهر اونها رو هیچ وقت زیر سوال نبردیم اما از برخی تعصب های برخی پزشکان نوین در مقابل طب سنتی گله داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
منم با شما دوست عزیز موافقم.چون خودم به بیماری مبتلا شدم که سالهای زیادی درگیرش بودم و هیچ پزشکی نتونست مداوام کنه تا آخر یه پزشک طب سنتی فقط در عرض کمتر از دو هفته با داروهای گیاهی که در عطاری خریدم مداوام کرد.
من هرگز خودم در حدی نمیبینم کسی قضاوت کنم و قطعا تلاشهای این پزشک نادیده نیست ولی کاش حداقل از کمکهای طب سنت کمک میگرفتن.وای افسوس از ما آدمها که کارهایی که میتونیم به موقع انجام بدیم و انجام ندادیم.روح این عزیز مورد رحمت الهی واقع شه
ارسال نظرات
آخرین اخبار