اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساختهای مدیریت آبهای سطحی در زنجان
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با دفاع از تخصیص اعتبارات عمرانی به پروژههای زیربنایی، از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای کانالهای زیرزمینی و مدیریت آبهای سطحی خبر داد و گفت: نتایج این سرمایهگذاریها در کاهش آبگرفتگی معابر و خسارات ناشی از بارشهای اخیر بهصورت ملموس قابل مشاهده است.